Anonym bruker Skrevet 3. januar 2012 #1 Del Skrevet 3. januar 2012 Har prøvd å søke i fritekstfeltet også. Synes forøvrig at den gamle siden var mye mer oversiktlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Con Skrevet 3. januar 2012 #2 Del Skrevet 3. januar 2012 Det ligger under "mitt svangerskap". Alt ligger der tror jeg, men de mer sjeldne temaene drukner kanskje litt i mer "trivielle" ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 4. januar 2012 #3 Del Skrevet 4. januar 2012 Det stemmer som Con skriver her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #4 Del Skrevet 4. januar 2012 Det er jo helt håpløst! Jeg har vært inne og tittet på den siden og når man er oppe i en vanskelig situasjon er jeg lite interessert i å lese om andre som lurer på om de kan være gravide fordi de ikke har husket å hoppe av i svingen osv., hjelp til å tyde graviditetstest osv. I en allerede tung situasjon, var det veldig fint å ha et forum hvor man lett kunne finne frem til hva andre har skrevet om det samme temaet.. Dette er bare veldig uoversiktelig og rotete. Har forsøkt å søke etter "morkakeprøve" i fritekstfeltet også og det kommer ikke opp noe der lengre heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 4. januar 2012 #5 Del Skrevet 4. januar 2012 Hei igjen. Vi måtte dessverre kutte kraftig ned på antall forum da vi la om. Jeg skal ta en ny runde på struktur og da skal jeg se litt på det. Men vi må holde antall forum nede slik at vi ikke får samme mylderet som vi gjorde i forrige forum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellenga Skrevet 22. februar 2012 #6 Del Skrevet 22. februar 2012 Er helt enig i at det er vanskelig og finne frem her nå. Savner forumet med kompliserte svangerskap, virker uryddig og lite seriøst når en leter gjennom oppslag om å hoppe av etc. I en allerede vanskelig situasjon, er det å måtte bla siden opp og ned etter relevant info helt håpløst. Forumet fremstår etter oppgraderingen som mindre seriøst og alt annet en brukervennlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 22. februar 2012 #7 Del Skrevet 22. februar 2012 Det var synd å høre. Men som jeg skriver over måtte vi dessverre kutte ned på antallet. Håper du allikevel finner det til rette utover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå