Gå til innhold

Noen som har blitt satt i gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som kan fortelle litt om hvordan det var?

Jeg skal på overtidskontroll i morgen, og håper at jeg blir satt i gang. Men kjenner jeg er litt nervøs for det også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg er blitt satt igang begge dei andre mine svangerskap. :) Dei er veldig dyktige og kontrollere alt. Har stål kontroll på deg å babyen. :) Dei sier fødsel å rier kan oppleves mer intenst, men de kan eg ikke svare på da eg bare er blitt i gangsatt :) Dei anbefale av den grunn epiduralen. Eg er gravid me nr3 nå termin om 34 dager og begynne å grue meg for åssen skal eg vite at noe skjer vist de skjer å alt det der :P Så her sku eg ønska dei satt meg igang slik eg opplevde mer kontroll på de :P

Skrevet

Jeg har blitt satt i gang med nr. 1. Gikk veldig fint.... og fort ;) (revnet litt)

Men hvis jeg sammenligner med de to neste fødslene opplevde jeg de som litt roligere. Selv om de gikk enda fortere.

Begge deler var greit. Hadde ikke vært redd for å bli satt i gang.

Skrevet

Takk for svar!

Hadde jo egentlig ikke gjort noe om det gikk litt fortere denne gangen da, hehe, brukte alt for lang tid sist... Epidural har jeg egentlig lyst å ha uansett denne gangen, hadde ikke det sist og det er en ting jeg helst vil gjøre annerledes denne gangen.

Skrevet

Har bare gode erfaringer med å bli satt igang, har ikke opplevd ristorm eller andre komplikasjoner, og fødselen som ble igangsatt gikk mye raskere og "kontrollert" enn mine naturlige fødsler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...