Gå til innhold

Hva syns dere om guttenavna?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Emilian og Gabriel. Sambo har bestemt seg for det ene og jeg for det andre om det er gutt, og vi blir ikke enig!;) har eliminert alt annet som finns av navn nesten, så må bli ett av de 2! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns begge var helt jævlige.

Skrevet

Totalt unødvendig kommentar da!

Skrevet

ikke helt min smak, men Emilian liker jeg best =) vis ikke går det jo ann å ta begge? Emilian Gabriel fungerer jo det =)

Skrevet

Vil ikke ha begge nei..:) det blir litt overkill syns jeg. Jeg liker Emilian best, men ja. Vi vet ikke kjønn da, men vil gjerne ha både jente og guttenavn klart..

Skrevet

Gå for Emilian! Kjempe stilig og fint navn!!:)

Skrevet

Syns egentlig Gabriel er finest, men jeg liker ikke bibelske navn. Så da må valget gå til Emilian:o) Stilig navn da.

Skrevet

Kommende storebror har bibelsk navn da, så sånnsett er ikke det noen hindring for oss!:)

Skrevet

Liker ingen av dem i det hele tatt, de er så utrolig feminine, men om jeg må velge tror jeg jeg sier Gabriel.

Skrevet

Hva heter storebror da?

Skrevet

Nydelig navn begge to - så dere kan ikke trå feil uansett ;) Men personlig så holder jeg nok en knapp på Emilian. Men det hele avhenger egentlig av hva storebror heter synes jeg :)

Skrevet

Helt klart Gabriel!

Skrevet

Begge to passer med storebroren navn syns jeg, men emilian passer best!;) jeg har bestemt meg for det, å bare få sambo med på det!;) også får vi se hva det blir til, vet jo som sagt ikke kjønn enda. Storebror heter Jonatan..

Skrevet
ikke helt min smak, men Emilian liker jeg best =) vis ikke går det jo ann å ta begge? Emilian Gabriel fungerer jo det =)

Nei, Emilian Gabriel fungerer virkelig ikke! Prøv å si det tre ganger etter hverandre... Maken til tungt! Og ikke minst en sær kombinasjon.

Skrevet

Personlig synes jeg ikke noe om noen av navnene. Jeg synes de blir altfor feminine. Jonatan liker jeg derimot! Men om jeg må velge mellom Emilian og Gabriel blir det uten tvil Gabriel!

Emilian håper jeg for ungens skyld dere ikke velger. Det er ekstremt feminint og jålete. Kan ikke akkurat se for meg en kraftkar med det navnet.

Når jeg tenker over det nå så vokser faktisk Gabriel litt på meg.... mye bedre enn alternativet.

Skrevet

Jonatan og Emilian klinger veldig godt sammen synes jeg! Emilian er en gutt med glimt i øyet, men ikke like 'rampenavn' som Emil synes jeg. Skal dere har flere barn? Hehe, jeg bare tenker at hvis det kommer en gutt til så burde nesten også han ha navn som slutter på -an ;) Det er ikke alle som bryr seg om slikt altså, men jeg liker symmetri og helhet.

Dere trår ikke feil om det blir Gabriel heller altså :) Jonatan og Gabriel klinger veldig bra sammen!

Kjenner gutter med begge navn faktisk, selv om det ikke er mange som bærer de navnene sånn egentlig.

Skrevet

Ja. Iogmed at Gabriel og Jonatan begge er bibelske navn så passer de, og Jonatan og Emilian har den samme endinga så passer de å :)

Jeg syns ikke det er feminine navn, men skal innrømme at jeg likte ikke Emilian første gang jeg hørte det, men etter noen ganger så sa det bare klikk, jeg elska det :)

Ja tenker vi skal ha flere, men ikke før om mange år. 7-10år til nestemann om alt går etter planen:p så tenker at akkurat det orker jeg ikke tenke på ;) 2 tette er nok i første omgang :)

Skrevet

Jeg likte Gabriel best! ;)

Skrevet

Liker nok også Gabriel best. Synes det blir for mye "på rim" at begge slutter på -an, jeg.. Emilian er alt for feminint og søtt for min smak. Gabriel er koselig, synes det passer mye bedre til Jonatan :)

Skrevet

Siden noen snakker om feminine eller maskuline guttenavn her, så kan jeg jo prøve dere på et navn jeg lurer på. Samboeren og jeg vurderer navnet William til gutten vår. Er det feminint eller maskulint synes dere?

Skrevet

Klarer ikke å tenke slik, ett guttenavn er ett guttenavn!;)

Skrevet

Emilian helt klart!

Kjenner en liten Emilian og han er helt nydelig:)

Syns også Emilian passer veldig godt med Jonathan!

Gabriel er også fint da, men ikke like fint som Emilian!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...