Gå til innhold

er bra jeg kan skylle på jula ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hå damer! Og godt nyttår :)

Var på 36ukerskontroll i dag, (er 36+4) og måtte i den sammenheng stige på vekta, noe jeg bevisst har unngått etter slike lange feiringer som julen.

Men nå var det egentlig helt greit, for nå har jeg jula å skylde på for den ekstra vektøkningen min :P

Før svangerskapet var jeg 64kg, men nå har jeg kommet helt opp til 78,5(!!)

Håper jeg slipper å tippe over 80 for junior har tenkt seg ut :P

Heldigvis vises det ikke at jeg har lagt på meg 14,5kg, får fortsatt på meg dongeribuksene jeg brukte før svangerskapet osv :P

Det eneste som ikke passer lengre er ringene(har fått vann i fingrene og føttene) og bh'ene :P så det er ikke så ille da :P

Hvordan er det med dere? har dere sjekket vekta etter jul, eller velger dere å utsette det lengst mulig? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal til jordmor i overmorgen, og må vel på vekten en tur da.. Gruer litt for det :)

Er i uke 33, og ved siste kontroll like før jul hadde jeg enda ikke passert 70kg, Var ett par kg over det da jeg ble gravid, men nå frykter jeg at den vekta er nådd. Får litt bedre tak i mageflesket nå etter jul enn jeg gjorde før, men det er vel ikke så ille :)

Skrevet

Jeg var ekstra flink i jula når jeg var gravid faktisk, fordi jeg var såå redd for å få strekkmerker rundt magen... Fikk vondt i magehuden allerede i uke 30-32 pga ømt og spent hud.. Gikk opp 12 kg tilsammen, men ikke noe vann.

Skrevet

hehe, her har "heldigvis" magen blitt så stor at det nytter ikke å få tak på huden på magen en gang :P

Nei det er ikke det verste som kan skje at vi legger litt på oss :)

Vi får tenke det at det skal ikke være så vanskelig å bli kvitt det etterpå igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...