Gå til innhold

ang testing :) håper på svar!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du har eggeløsning rundt den 11 januar, så vil jeg tro du kan begynne å teste etter ca 14 dager, så fra 25 januar (din ikm vil da bli 25) ? :)

Er noen som kan teste og få reelt svar noen dager før ikm. Er nok veldig individuelt, men fra 25 januar kan du nok ihvertfall begynne å teste :)

Håper det hjalp deg litt :)

Skjønner godt hva du mener, jeg klarer heller ikke vente helt til ikm ;) så da er bare å begynne å teste føre 25 januar, men ha det i bakhodet at svaret (om negativt) ikke nødvendigvis er reelt før mensen dukker opp :)

Masse lykke til :) Håper det klaffer! :)

Annonse

Har kjøpt mange billig strimler ;) hehe... ja de er ei spennande tid :) håper den sitter dinna gangen :) hadde en SA i uke 6 i oktober :( veldig trist men sann er de.. so håper de klaffa denne gangen :)

Ka meina du med dag 13?? :P 13 daga etter første dag i mensen?

ho meine nok dag 13 etter EL..

jeg testa på dag 13, altså dagen før ikm og fikk negativ..

å dagene gikk å ingen mens kom, så jeg testa på nytt 5 dager etter ikm, å da var testen positiv.

så det beste er å vente til ikm i alle fall om ikke lenger, men skjønne jo at du er spent :)

Dette er jo veldig individuelt, men om du ikke blir raskt skuffet så kan du jo begynne å teste ca 10-12 dager etter EL. Før er ikke vits i da du ikke produserer HCG før ca. 10 dager etter EL :) Men som de andre sier, husk at du kan teste negativt til langt over IKM. Sist jeg var gravid testet jeg ikke pos. før 4 dager etter ikm.

Da skal snart barn nr 3 lagast :) eg fikk mensen 28 desember, i følge terminkalkulator so har eg eggløsning rundt den 11 januar.. men korti kan eg begynde og teste... er 5 år sia sist so er so spent :) :)

hei! Hcg kan måles ca to dager etter feste i livmor..for de fleste tidligst ti dager etter eggløsning. Men som allerede sagt, man kan teste negativt ved IKT og fremdeles væ gravid. Jeg vil bare dele min erfaring med å teste tidlig, fikk positiv test ni dager etter eggløsning som falmet henimot IKT og skuffelsen var stor når mensen kom. Minst halvparten av befrukta egg går til grunne før IKm..så gleden kan være kortvarig. Lykke til med babydrømmen :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...