Gå til innhold

Litt skummelt, men veldig spennende!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp registrert meg her etter jeg talte dagene og kom frem til at det er 103 dager til jeg offesielt kan flytte inn her på "Bli Gravid". Hihi... Spennende! (Trenger vel kanskje ikke legge til at det er førstemann vi skal prøve å lage :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen!! Hvorfor så lenge til da? :)

Skrevet

Fordi vi helst vil ha babyen over nyttår. Iallefall helst på vårhalvåret. Vi bestemte oss et år i forveien for når vi skulle begynne prøvingen, så nå synes jeg ikke det er så lenge til lenger ;) Det er jo to som skal være klar for dette ;)

Skrevet

Så spennende!:) Vi skal starte prøvinga til våren/tidlig sommer, og nå som vi har funnet "tid" kan jeg nesten ikke vente :D Og så morro å kunne melde seg inn her;) Jeg går på skole og er ferdig neste vår, så hadde passet perfekt å få ei lita til da:) Ja man er tross alt to som skal være enig om tidspunkt! Man vet jo ikke hvor lang tid det vil ta før spiren sitter da, men forhåpentligvis vil det gå fort for oss som er unge og spreke;) Jeg er foresten 86 modell. Hvor bor du?

Skrevet

Ja, det er jo det vi håper på. At den sitter på første forsøk;) Regner egentlig ikke med det, men man vet ikke før man er i gang. Jeg bor i Bergen. Du da?

Skrevet

Ja ikke sant:) Blir spennende ihvertfall fremover! Vil bare at tiden skal gå fort fort og dagen hvor man faktisk begynner å prøve kommer:)) Vi bor i oslo vi da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...