Gå til innhold

Andre gravide rundt uke 10 som ikke har noen som helst symptomer eller begynnende mage?

Anbefalte innlegg

Vet jo at "alt" er normalt... Men allikevel.. Er nå rundt 10 uker på vei, kjenner ikke noe antydning til bul nederst i magen. Har fra før en gutt på 2 - husker ikke helt hvordan det var med han, men hører jo snakk om at magen gjerne kommer tidligere. Hadde en MA i april i fjor, dette ble oppdaget på tidlig UL. Har enda ikke turt å ringe legen - i frykt for at jeg har enda en MA.. hmm.. Har og hatt en sen abort i 09 i uke 21 med tvillinger husker ved mine tidligere svangerskap at jeg har hatt MYE halsbrann, dette har jeg ikke denne gangen... hmmm... noen andre som ikke føler seg særlig gravide???

Fortsetter under...

hei hei!

begynte på uke ni i dag og eneste jeg kjenner er ømhet i puppene.ingen mage og ingen kvalme!

har vært på ul i u/7 og så ett bankende hjerte,pga at dette er ivf.men teller ned dagene til 25 januar,da vi skal på ul igjen!!!

Du e jo knallheldig!! Skulle ønske jeg også slapp kvalme, blodtrykksfall og ikke minst oppkast. Magen buler ut, slik at det er ingen tvil. Jeg venter nummer 4.

Du er jo bare 10 uker, ikke vanlig med mage da.... Vent ennå noen uker før du i det hele tatt begynner tenke på at bulen skal komme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...