Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg liker den nye varianten av bim og dib, men sliter litt med å finne fram. Før fikk jeg alltid en hilsen når jeg logget inn og beskrivelse av hvor langt jeg var kommet i svangerskapet og hvor gammelt eldstebarnet var. Og så vidt jeg husker hadde jeg bilder og info om barna på "Min side". Hvor finner jeg infoen om barna mine nå? Har dette forsvunnet i forandringene?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898170-eh-finner-ikke-fram/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Camillah.

Først og fremst; flott å høre at du liker det! Og også veldig bra at du sier hva du ikke liker.

Vi jobber med å få til dette med uke til uke, men den står høyt på planen. Håper vi får det ut denne uken.

Da kan du registrere termindato, og du får uke til uke informasjonen opp på profilen din, slik du gjorde før.

Elin :)

• 3 uker senere...

Jeg har vært "medlem" her i snart 8 år, og lurer på hvor det er blitt av Min side. Info om hvert og et av mine 3 barn- Fødselsdato, hvor mange år og mndr. de er og hvor mange dager det er til neste bursdag. Jeg finner heller ikke igjen bildene mine.

Gleden er for min del borte når jeg logger på.

Jeg likte de gamle sidene best, nå synes jeg det bare er rot. Det blir nok ikke lenge før jeg sier takk for meg. :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...