Mummy to 3 little boys Skrevet 20. januar 2012 #51 Del Skrevet 20. januar 2012 Dette tror jeg blir bra. Kjempegøy at det er så mange i området her. Hurum regner vi som området her ;-). Vi kommer sikkert til å havne i samme barselgruppe uansett siden de samler opp litt på helsestasjonen. For de av dere som ikke kan være med på første treff så prøver jeg å sette opp ett nytt treff bare 14 dager senere slik at vi får truffet alle sammen. Kjedelig å gå å vente lenge på neste treff:-). Og for all del - er det noen som tilfeldigvis er hjemme på dagtid på en torsdag eller fredag, og som vil gå tur, ta en kopp te på Pikekyss eller lignende så rop ut! Jeg har fri hver torsdag og fredag! ønsker alle en fin vinterkveld i kulda. Her i Badlands måler vi faktisk 8,8 minus nå klokka 1925. Ikke værst. Lillemor fikk sine første ski på tirsdag, og det var en suksess. 70 cm Disney Princess ski fra Billige Leker på Rortunet. Hun stabber og går i barnehagen, og synes det er stas mesteparten av tiden :-). Så jeg sier "velkommen snø" en liten periode fremover. Hei, Jeg er sykemeldt 100% og vil gjerne ta en kopp te sammen!! Kanskje vi kan møttes neste torsdag eller freday? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898159-noen-fra-askerslemmestadr%C3%B8yken/page/3/#findComment-143943333 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma´n til lillemor Skrevet 20. januar 2012 #52 Del Skrevet 20. januar 2012 Søtt med de små på ski. Jenta her fikk også ski fra rortunet, hun er glad i biler, så det ble Cars- ski :-) Jeg er forresten 30 år. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898159-noen-fra-askerslemmestadr%C3%B8yken/page/3/#findComment-143944641 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hormonella Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #53 Del Skrevet 21. januar 2012 Dette tror jeg blir bra. Kjempegøy at det er så mange i området her. Hurum regner vi som området her ;-). Vi kommer sikkert til å havne i samme barselgruppe uansett siden de samler opp litt på helsestasjonen. For de av dere som ikke kan være med på første treff så prøver jeg å sette opp ett nytt treff bare 14 dager senere slik at vi får truffet alle sammen. Kjedelig å gå å vente lenge på neste treff:-). Og for all del - er det noen som tilfeldigvis er hjemme på dagtid på en torsdag eller fredag, og som vil gå tur, ta en kopp te på Pikekyss eller lignende så rop ut! Jeg har fri hver torsdag og fredag! ønsker alle en fin vinterkveld i kulda. Her i Badlands måler vi faktisk 8,8 minus nå klokka 1925. Ikke værst. Lillemor fikk sine første ski på tirsdag, og det var en suksess. 70 cm Disney Princess ski fra Billige Leker på Rortunet. Hun stabber og går i barnehagen, og synes det er stas mesteparten av tiden :-). Så jeg sier "velkommen snø" en liten periode fremover. Hei, Jeg er sykemeldt 100% og vil gjerne ta en kopp te sammen!! Kanskje vi kan møttes neste torsdag eller freday? Gjerne det. F.eks torsdag kl 1200? Kan sjekke om Pikekyss er oppe, ellers kan vi jo ta kafèen på Rortunet:-). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898159-noen-fra-askerslemmestadr%C3%B8yken/page/3/#findComment-143946386 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hormonella Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #54 Del Skrevet 21. januar 2012 Jeg er 39... Sikkert eldst i flokken, men ung til sinns og lett på beina ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898159-noen-fra-askerslemmestadr%C3%B8yken/page/3/#findComment-143946389 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velsemor Skrevet 22. januar 2012 #55 Del Skrevet 22. januar 2012 Angående treffet 1. februar. Når jeg går inn via treffsiden og finner treffet kommer klokkeslettet 21.00 opp. Er det 21.00 eller 20.00? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898159-noen-fra-askerslemmestadr%C3%B8yken/page/3/#findComment-143947694 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt 08+juli bonus Skrevet 22. januar 2012 #56 Del Skrevet 22. januar 2012 Det er kl 20.00:)) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898159-noen-fra-askerslemmestadr%C3%B8yken/page/3/#findComment-143947711 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mummy to 3 little boys Skrevet 22. januar 2012 #57 Del Skrevet 22. januar 2012 Dette tror jeg blir bra. Kjempegøy at det er så mange i området her. Hurum regner vi som området her ;-). Vi kommer sikkert til å havne i samme barselgruppe uansett siden de samler opp litt på helsestasjonen. For de av dere som ikke kan være med på første treff så prøver jeg å sette opp ett nytt treff bare 14 dager senere slik at vi får truffet alle sammen. Kjedelig å gå å vente lenge på neste treff:-). Og for all del - er det noen som tilfeldigvis er hjemme på dagtid på en torsdag eller fredag, og som vil gå tur, ta en kopp te på Pikekyss eller lignende så rop ut! Jeg har fri hver torsdag og fredag! ønsker alle en fin vinterkveld i kulda. Her i Badlands måler vi faktisk 8,8 minus nå klokka 1925. Ikke værst. Lillemor fikk sine første ski på tirsdag, og det var en suksess. 70 cm Disney Princess ski fra Billige Leker på Rortunet. Hun stabber og går i barnehagen, og synes det er stas mesteparten av tiden :-). Så jeg sier "velkommen snø" en liten periode fremover. Hei, Jeg er sykemeldt 100% og vil gjerne ta en kopp te sammen!! Kanskje vi kan møttes neste torsdag eller freday? Gjerne det. F.eks torsdag kl 1200? Kan sjekke om Pikekyss er oppe, ellers kan vi jo ta kafèen på Rortunet:-). Hei, torsdag kl12 er fint for meg. Skal vi møttes i den kafeen på Rortunet da? Da kan jeg titer litt rundt buttikene. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898159-noen-fra-askerslemmestadr%C3%B8yken/page/3/#findComment-143948332 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hormonella Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #58 Del Skrevet 23. januar 2012 Angående treffet 1. februar. Når jeg går inn via treffsiden og finner treffet kommer klokkeslettet 21.00 opp. Er det 21.00 eller 20.00? Det skal være 2000. Når jeg går inn, og klikker på Treff i Asker så får jeg opp kl. 2000. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898159-noen-fra-askerslemmestadr%C3%B8yken/page/3/#findComment-143949950 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hormonella Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #59 Del Skrevet 23. januar 2012 Dette tror jeg blir bra. Kjempegøy at det er så mange i området her. Hurum regner vi som området her ;-). Vi kommer sikkert til å havne i samme barselgruppe uansett siden de samler opp litt på helsestasjonen. For de av dere som ikke kan være med på første treff så prøver jeg å sette opp ett nytt treff bare 14 dager senere slik at vi får truffet alle sammen. Kjedelig å gå å vente lenge på neste treff:-). Og for all del - er det noen som tilfeldigvis er hjemme på dagtid på en torsdag eller fredag, og som vil gå tur, ta en kopp te på Pikekyss eller lignende så rop ut! Jeg har fri hver torsdag og fredag! ønsker alle en fin vinterkveld i kulda. Her i Badlands måler vi faktisk 8,8 minus nå klokka 1925. Ikke værst. Lillemor fikk sine første ski på tirsdag, og det var en suksess. 70 cm Disney Princess ski fra Billige Leker på Rortunet. Hun stabber og går i barnehagen, og synes det er stas mesteparten av tiden :-). Så jeg sier "velkommen snø" en liten periode fremover. Hei, Jeg er sykemeldt 100% og vil gjerne ta en kopp te sammen!! Kanskje vi kan møttes neste torsdag eller freday? Gjerne det. F.eks torsdag kl 1200? Kan sjekke om Pikekyss er oppe, ellers kan vi jo ta kafèen på Rortunet:-). Hei, torsdag kl12 er fint for meg. Skal vi møttes i den kafeen på Rortunet da? Da kan jeg titer litt rundt buttikene. Da sier vi det:-). Kl. 1200 på kafèen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898159-noen-fra-askerslemmestadr%C3%B8yken/page/3/#findComment-143949951 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mummy to 3 little boys Skrevet 23. januar 2012 #60 Del Skrevet 23. januar 2012 Dette tror jeg blir bra. Kjempegøy at det er så mange i området her. Hurum regner vi som området her ;-). Vi kommer sikkert til å havne i samme barselgruppe uansett siden de samler opp litt på helsestasjonen. For de av dere som ikke kan være med på første treff så prøver jeg å sette opp ett nytt treff bare 14 dager senere slik at vi får truffet alle sammen. Kjedelig å gå å vente lenge på neste treff:-). Og for all del - er det noen som tilfeldigvis er hjemme på dagtid på en torsdag eller fredag, og som vil gå tur, ta en kopp te på Pikekyss eller lignende så rop ut! Jeg har fri hver torsdag og fredag! ønsker alle en fin vinterkveld i kulda. Her i Badlands måler vi faktisk 8,8 minus nå klokka 1925. Ikke værst. Lillemor fikk sine første ski på tirsdag, og det var en suksess. 70 cm Disney Princess ski fra Billige Leker på Rortunet. Hun stabber og går i barnehagen, og synes det er stas mesteparten av tiden :-). Så jeg sier "velkommen snø" en liten periode fremover. Hei, Jeg er sykemeldt 100% og vil gjerne ta en kopp te sammen!! Kanskje vi kan møttes neste torsdag eller freday? Gjerne det. F.eks torsdag kl 1200? Kan sjekke om Pikekyss er oppe, ellers kan vi jo ta kafèen på Rortunet:-). Hei, torsdag kl12 er fint for meg. Skal vi møttes i den kafeen på Rortunet da? Da kan jeg titer litt rundt buttikene. Da sier vi det:-). Kl. 1200 på kafèen. Så du vet hvordan jeg ser ut- jeg er høy med mørk brun hår, briller og stor magen ;-) Og du? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898159-noen-fra-askerslemmestadr%C3%B8yken/page/3/#findComment-143950499 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hormonella Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #61 Del Skrevet 24. januar 2012 Dette tror jeg blir bra. Kjempegøy at det er så mange i området her. Hurum regner vi som området her ;-). Vi kommer sikkert til å havne i samme barselgruppe uansett siden de samler opp litt på helsestasjonen. For de av dere som ikke kan være med på første treff så prøver jeg å sette opp ett nytt treff bare 14 dager senere slik at vi får truffet alle sammen. Kjedelig å gå å vente lenge på neste treff:-). Og for all del - er det noen som tilfeldigvis er hjemme på dagtid på en torsdag eller fredag, og som vil gå tur, ta en kopp te på Pikekyss eller lignende så rop ut! Jeg har fri hver torsdag og fredag! ønsker alle en fin vinterkveld i kulda. Her i Badlands måler vi faktisk 8,8 minus nå klokka 1925. Ikke værst. Lillemor fikk sine første ski på tirsdag, og det var en suksess. 70 cm Disney Princess ski fra Billige Leker på Rortunet. Hun stabber og går i barnehagen, og synes det er stas mesteparten av tiden :-). Så jeg sier "velkommen snø" en liten periode fremover. Hei, Jeg er sykemeldt 100% og vil gjerne ta en kopp te sammen!! Kanskje vi kan møttes neste torsdag eller freday? Gjerne det. F.eks torsdag kl 1200? Kan sjekke om Pikekyss er oppe, ellers kan vi jo ta kafèen på Rortunet:-). Hei, torsdag kl12 er fint for meg. Skal vi møttes i den kafeen på Rortunet da? Da kan jeg titer litt rundt buttikene. Da sier vi det:-). Kl. 1200 på kafèen. Så du vet hvordan jeg ser ut- jeg er høy med mørk brun hår, briller og stor magen ;-) Og du? Lav, brunt krøllete hår og litt stor mage:-). Jeg tror nok jeg kommer til å skjønne hvem du er. Ikke så mange gravide ute på Rortunet klokken tolv på dagen;-). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898159-noen-fra-askerslemmestadr%C3%B8yken/page/3/#findComment-143951491 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sept10 & Mai2012 :) Skrevet 29. januar 2012 #62 Del Skrevet 29. januar 2012 Hei! Jeg har ikke anledning til å komme på onsdag (kan være at jeg rekker å stikke innom på slutten) da det kom opp en middag på jobben som jeg må være med på. Kommer derimot gjerne neste gang... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898159-noen-fra-askerslemmestadr%C3%B8yken/page/3/#findComment-143963118 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå