Gå til innhold

Noen fra Asker/Slemmestad/Røyken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da foreslår jeg onsdag 01 februar klokka 2000 på Baracoa denne gangen. Håper mange har mulighet til å være med :-). Jeg skriver det inn i treff-kalenderen her inne.

Supert - datoen passer bra for meg. Og for de som evnt lurer på hvor "treffsidene" er så gå inn på BIM Treff Akershus forumet.

Hmmm! Ser nå at det har endret seg siden sist jeg var her. Ligger i en Treff-kalender. Men jeg klarer ikke å kommentere i den...

Endret av Sept10 & Mai2012 :)

Annonse

Har lagt inn treff i kalenderen onsdag 1 februar klokka 2000 på Baracoa. Håper så mange som mulig kan komme :-)

Det passer bra for meg, men ser du har lagt inn tidspunktet 21.00 inne på BIM treff!

Det ligger inne med 20:00 på treffkalenderen. Var inne å sjekket nå.
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥

Hei kira og anonym # 19, jeg bor også i røyken og venter nr to 21. Januar. Kanskje vi kunne laget januar/ februartreff med bebisene?

Jeg bor like ved høyenhall.

Det hadde vært veldig koselig!

Min nr 2 kommer 13. feb, så jeg blir gjerne med. Men regner med at jeg er litt redusert de to første ukene pga planlagt ks. Så mnd-skiftet februar/mars er jeg sikkert veldig klar:)

Bor forresten på Spikkestad.

Jeg har veldig lyst til å være med :) prøve å få det til:)

Det blir spennende :)

Jeg har en gutt på snart 2 år fra før av og venter nr to 2.april:)

Bor på andre siden av Drammen jeg da, men jobber på Holmen senteret:)

Endret av MammaMø <3Snart 2barnsmamma<3

Jeg skal bli med å treffe dere 1. Februar. Gleder meg mye å bli kjent med dere.

For de som bor i Røyken, jeg også bor i Røyken i Kleiverfeltet. Jeg har termin andre Juni og har 2 gutter fra før. En som er nesten 7 år og en to åring.

Annonse

Finner ikke det du har satt opp jeg Hornonella?

Ligger ingenting under BIM treff Akershus som jeg kan se?

Men jeg er med:))

Hvis du klikker på Treff oppe i menyen og blar deg frem til Februar i kalenderen så ligger det der på den 1.

Hei! Jeg bor i Slemmestad og har termin 1.juni. Har en jente på 3 år fra før. Jeg er veldig gjerne med på treff! Kan dessverre ikke 1. feb, men blir gjerne med neste gang. :)

Hyggelig:-). Du bor i Slemmestad? Jeg bor 10 min unna Rortunet. Håper du kan være med neste gang. Alltid hyggelig å bli kjent med noen som bor i samme område. Jeg jobber bare tre dager i uken, så det hadde vært hyggelig å hatt noen å f.eks gått tur med på dagtid etterhvert. Du går jo ut i permisjon før meg, så da må du jo ha noe å fordrive tiden med :-)

Å, dette skal jeg prøveå få med meg. Bor i Bødalen i Røyken, men bare bodd her lott over ett år. Er så spent på hvordan barseltiden blir her på nytt sted. Har termin 18. Mai.

Noterer meg treff 1 februar og skal absolutt prøve å få det til.

Veldig hyggelig:-). Naboen min får sin nr to i slutten av April, så jeg prøver å få med henne på treff også. Da får du kanskje en å trille med på vårparten til du får en barselgruppe. Du bor bare 5-6 min unna meg:-)

Hei! Jeg bor i Slemmestad og har termin 1.juni. Har en jente på 3 år fra før. Jeg er veldig gjerne med på treff! Kan dessverre ikke 1. feb, men blir gjerne med neste gang. :)

Hyggelig:-). Du bor i Slemmestad? Jeg bor 10 min unna Rortunet. Håper du kan være med neste gang. Alltid hyggelig å bli kjent med noen som bor i samme område. Jeg jobber bare tre dager i uken, så det hadde vært hyggelig å hatt noen å f.eks gått tur med på dagtid etterhvert. Du går jo ut i permisjon før meg, så da må du jo ha noe å fordrive tiden med :-)

Ja, jeg bor 5 min unna Rortunet. I Bødalen, for å være spesifikk. :-) Jeg er veldig gjerne med på turer på dagtid i mai! Gleder meg til permisjon i den lyse årstiden - mange fine turmuligheter i nærheten av der vi bor. Jeg satser på å bli med på neste treff, da snakkes vi.

Å, dette skal jeg prøveÅ fÅ med meg. Bor i Bødalen i Røyken, men bare bodd her lott over ett År. Er sÅ spent pÅ hvordan barseltiden blir her pÅ nytt sted. Har termin 18. Mai.

Noterer meg treff 1 februar og skal absolutt prøve Å fÅ det til.

Jeg bor ogsÅ i Bødalen! :-) I Eikeleina. Har ogsÅ bodd der ca et År, og gleder meg til Å bli kjent med nye folk i nærheten i barseltiden.

Dette tror jeg blir bra. Kjempegøy at det er så mange i området her. Hurum regner vi som området her ;-). Vi kommer sikkert til å havne i samme barselgruppe uansett siden de samler opp litt på helsestasjonen. For de av dere som ikke kan være med på første treff så prøver jeg å sette opp ett nytt treff bare 14 dager senere slik at vi får truffet alle sammen. Kjedelig å gå å vente lenge på neste treff:-). Og for all del - er det noen som tilfeldigvis er hjemme på dagtid på en torsdag eller fredag, og som vil gå tur, ta en kopp te på Pikekyss eller lignende så rop ut! Jeg har fri hver torsdag og fredag! ønsker alle en fin vinterkveld i kulda. Her i Badlands måler vi faktisk 8,8 minus nå klokka 1925. Ikke værst. Lillemor fikk sine første ski på tirsdag, og det var en suksess. 70 cm Disney Princess ski fra Billige Leker på Rortunet. Hun stabber og går i barnehagen, og synes det er stas mesteparten av tiden :-). Så jeg sier "velkommen snø" en liten periode fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...