Gå til innhold

Noen fra Asker/Slemmestad/Røyken?

Anbefalte innlegg

Hei! Godt nytt år til alle:-). Har akkurat tippet over til 2. trimester (termin 7 juli), og den værste kvalmen har gitt seg. Første treningstime i går på sykkelen og det var helt fantastisk! Apetitten er fortsatt ganske dårlig på ettermiddag/kveld, særlig middag. Men håper det blir bedre. Fordelen er at jeg kanskje ikke legger på meg like mye som forrige gang :-).

Men - til sakens kjerne her. Er det noen fra Asker/Slemmestad/Røyken området her inne? Bor selv midt i, så jeg tenkte det kunne vært hyggelig å treffe andre. Gjorde det sist gang også, og vi ble en liten gjeng som holdt sammen hele veien, og som barselgruppe i etterkant. Noen av oss treffes ennå. Så hvis du bor i området og kunne tenke deg et treff så rop ut! :-). ønsker dere ellers en flott dag i møkkaværet. Fin dag for å være inne å bake cupcakes med deiiilig sjokoladekrem på;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898159-noen-fra-askerslemmestadr%C3%B8yken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg bor på Steinberg på andre siden av Drammen, men jobber på Holmen senteret :)

Hadde det som deg sist, vi ble en liten gjeng som i etterkant har holdt kontakten:)

Er gjerne med på treff, kanskje i Drammensområdet?

Jeg er snart 28uker med termin 2.april, men det er jo ikke store forskjellen med 1-2mnd på barna?:)

Vi ser om vi kan få til ett treff :-). Håper det er flere her inne som vil slenge seg på. Kan gjerne ta det i Drammen. Har ikke vært der på evigheter, og jeg skal jo føde der så kan like godt bli litt kjent i området:-).

Annonse

Annonse

Ok. Da synes jeg vi skal ha første treff i Asker, også kan vi kanskje ta neste treff i Slemmestad på Pikekyss? Det er også en kjempekoselig gårdskafè midt i mellom som heter Himmelblaa. Den ligger rett ved Vettre Hotel. Sjekk ut hjemmesiden www.himmelblaa.no Der har jeg hatt mange barseltreff. Gode kaker, god kaffe/te/kakao, masse lekre klær, smykker, interiør, barneleker m.m. Også et egnet sted for barnevogn, amming (etterhvert) og små barn.

Jeg jobber selv bare tre dager i uken, så jeg har fri hver torsdag og fredag. For meg spiller det ingen rolle når på døgnet treffet er, men siden jeg har ei tulle på litt over to så vil jeg helst ta det fra 1930 hvis det skal være treff på kvelden. Rop ut hva som passer best så summerer jeg opp og kommer med to alternativer.

Gøy med så mange fra området da!

Himmelblaa er dessverre lagt ned:( Hadde stort opphørssalg rett før jul.

Hva??? Oj! Det har jeg ikke fått med meg. Så synd. Alltid så går det dårlig med små nisjeforretninger. Også der som det var så perfekt med små:-). Jaja. Men den italienske kafèen i Asker (Glorioso?) er også fin. Supergod mat! Og det er viktig nå om dagen kjenner jeg...

For meg så passer det bare kveldstid. Liker bra Glorioso, Baracoa er også bra. Kan evnt bytte litt på. Angående hvor, når, etc tror jeg bare noen må ta en "sjefsavgjørelse". Sikkert vanskelig å finne noe som passer for alle.

Dette blir bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...