<3 Satser på 2012 bebis <3 Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 Våknet til morgen i dag og hadde så vondt i magen. Gikk på do og til min forferdelse hva hele doen full av blod.. Ja, tisser så og si reint blod! Fikk jo helt hetta og ringte til legevakta som ba meg ringe jordmor på sykehuset ettersom jeg ikke var 100% sikker hvor blødningen kom fra... Fikk komme med en gang og de fikk raskt konstantert at det var fra urinrøret og ikke vaginalt... Heldigvis for det... Han tok en grundig test med både innvendig og utvendig UL for å se etter morkake og livmormunn og alt. Alt så heldigvis fint ut!! Han kunne ikke svare meg på hva disse blødningene kom av og tenkte kanskje at det måtte være en akutt urinveisinfeksjon!? Jeg merker at blodtrykket mitt er synkende da jeg har holdt på å besvime to ganger i dag og aldri vært plaget med det tidligere.. Og blødningen er like sterk.. Tisser fortsatt reint blod.. Hvor lenge skal jeg la det være sånn? Tenk om det er noe nyregreier? Hmm... Nei, blir nervøs av dette jeg... Noen som har vært borti noe lignende hvor det kun var urinveisinfeksjon?
mirakuløst Skrevet 3. januar 2012 #2 Skrevet 3. januar 2012 Hei, håper det har stoppet nå. Men hvis ikke lurer jeg på om du egentlig ble undersøkt av andre enn fødeavdelingen? Høres jo ut som noe annet enn svangerskapsrelatert og da bør det vel undersøkes av noen andre i tillegg? Du kan ikke gå rundt sånn lenge og særlig ikke når du meker at blodtrykket er synkende. Om du ikke alt har gjort det hadde jeg ringt legevakten igjen med en gang. Fortell gjerne hvordan det går her..
<3 Satser på 2012 bebis <3 Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2012 Hei, håper det har stoppet nå. Men hvis ikke lurer jeg på om du egentlig ble undersøkt av andre enn fødeavdelingen? Høres jo ut som noe annet enn svangerskapsrelatert og da bør det vel undersøkes av noen andre i tillegg? Du kan ikke gå rundt sånn lenge og særlig ikke når du meker at blodtrykket er synkende. Om du ikke alt har gjort det hadde jeg ringt legevakten igjen med en gang. Fortell gjerne hvordan det går her.. Hei! Det har ikke stoppet helt, men har blitt mye bedre så er kun lyserødt nå! Smertene i mageregionen har også avtatt så jeg ser lyst på dette... Begynte på antibiotika rett etter jeg var på sykehuset og kan se ut som om det har hjulpet meg Det var ikke en fødselslege, men en gynekolog på poliklinikken som undersøkte meg og naturlig nok så var de jo svært opptatt av å finne ut hvor denne blødningen kom fra og om det var noen fare for babyen! (29+4) Men har kjent og kjenner masse liv så da var det nok "bare" en kraftig urinveisinfeksjon...
millama Skrevet 3. januar 2012 #4 Skrevet 3. januar 2012 Det er godt å høre at det avtar. Kan være en kraftig urinveisinfeksjon. Men er enig med mirakuløst at kanskje andre kan ta en kikk på det, hvertfall hvis det skulle komme igjen. En urolog tar seg av nyrer og urinveier. Så her har man spesialister for alle ender:) lykke til og god bedring:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå