Bolleklar Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 Hei, Jeg ønsker å ta en tidlig UL, men må sikkert fikse dette selv privat. Er det noen som har erfaring med dette i Trondheimsområdet? Nå burde jeg ta UL for å kunne se noe som helst? Er mest opptatt av å få bekreftet at den lille spiren utvikler seg som normalt i magehuset.... Blir glad for tips, svar, og erfaringer:-) PS: Skal forresten på første kontroll hos lege i dag kl. 13.30. Blir spennende, selv om jeg har legeskrekk og ikke har vært der på mange år.....
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 3. januar 2012 #2 Skrevet 3. januar 2012 Anbefaler www.ultraportalen.no Jeg var der forrige onsdag,7+1 og fikk se et bankende hjerte. Flinke og erfarne folk,du er i de beste hender. Hvor langt er du på vei ?
Bolleklar Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2012 Jeg er 6 + 3, så ikke kommet så langt ennå. Har sjekka ultraportalen, og det så bra ut. Kommer sikkert til å bruke de litt uti svangerskapet. Takk for tipset:-) Hos legen i går ble jeg henvist til tidlig UL på St. Olavs bare fordi jeg sa at jeg uansett kom til å ta UL privat.... Så da kommer jeg vel inn der om ikke så lenge. I tillegg har jeg sagt ja til å delta i et forskningsprosjekt om svangerskapsforgiftning, og dette innebærer at jeg får gratis UL i uke 13, så da bør det vel holde for en stund. Hehe.... Er ikke så bekymret for hvordan det går egentlig, bare ekstrem nyskjerrig:-)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 Hei bolleklar ;-) Jeg skal også delta i studiet om svangerskapsforgiftning,og har fått time der når jeg er 13+1. Godt med den bekreftelsen en kan få! Heldig du som har lege som henviser. Min lege var heller negativ til tidlig ul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå