Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvaa gjør dere i denne permisjonen? trenger tips =)

jeg startet min fødselsperm nå på mandag=)

hva med dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag masse middager og frys ned, det gjorde vi sist og vi satte utrolig pris på å slippe å lage mat de første ukene, men bare kose oss med babyen :-) Hvis du ammer kommer du til å trenge masse god næring :-)

Gå turer hvis du er i form til det!

Gjest Hippoღ
Skrevet

Jeg lurer også på hva jeg skal finne på.. Får begynne å vaske babytøy :)

Skrevet

Rydder og vasker, pynter og gjør klart på barnerommet, vasker babyklær, fotograferer og redigerer foto (hobbyen min), baker brød og kaker, leser bok, akupunktur-timer, 2 SPA-timer i vente :-D, går på kafé og spiser boller og drikker kaffe .... har egentlig veldig mye jeg skulle gjort på disse 3 korte ukene! Men kort sagt så KOOOOSER jeg meg! ;-) Skikkelig luksus.

Skrevet

Ingen problemer med å få dagene til å gå. Lunsjer m venner i barselpermisjon, eller drar tilbyen og spiser lunsj m venner som kan forlate jobb i en drøy halvtime, besøker mormoren min, rydder skap og skuffer, gjør klart babyrom og babyutstyr, handler, sover lenge, ser på God morgen Norge, slapper av, lager mat, syr gardiner og putetrekk til babyrommet, går på tur når det ikke er så sykt glatt som i dag, rydder ut jula, har bestillt fotpleie til uka, mer enn nok å pludre med. Når klokka er tre drar jeg til barnehagen for å hente storebror. Lett å venne seg til å plutselig gå hjemme, skal du se... ;-) Kos deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...