Dini Skrevet 3. januar 2012 #26 Del Skrevet 3. januar 2012 Herregud, dere er skikkelig umodene her hele gjengen, her sitter jeg å spørr etter tips for å snakke noen ut av et stygt navnevalg også bare anngriper dere meg, HORMONELLE ALEINE MøDRE ASS!!! herregud, jeg gir opp mammaforumer.. gruer meg til jeg skal få barn, kommer ikke til å like noen mammaer jeg altså! OMG lissom! Og ja, kanskje jeg ikke har snakket med dem når jeg bodde i tyrkia, men de ønsket meg velkommen inn i livet dems igjen når jeg kom tilbake til norge, da må de tåle å høre mine meninger. JA, håper monica finner denne teite linken, så hun får se hvor mange som HATER navnevalget hennes! Sakset ut fra HOVEDINNLEGGET ditt! ; "Hva synes dere om Kally alexandra? noen som kan si sin Ærlige mening om navnet?" Så egentlig har vel ingen gjort noe feil her, for alle har vel sagt sin mening. At du vil snakke de ut av et navnevalg er ikke noe jeg vil hjelpe deg med. I mine øyne ut fra måten du skriver på virker du ikke en dag eldre enn 15 år, umoden og hormonell selv. Men jeg skal ikke angripe deg, slik du gjør mot alle oss som har svart som du kaller "hormonelle alenemødre." Skal si du kjenner oss "godt!" ... eller ikke.. Min mening om navnet, ikke noe jeg ville valgt (men det vil ikke si at jeg HATER navnet heller). Hva foreldrene kaller sitt eget barn er opp til dem selv Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898037-kommende-tante-jeg-hater-navnevalget/page/2/#findComment-143911214 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-slettet.bruker- Skrevet 3. januar 2012 #27 Del Skrevet 3. januar 2012 Hei! dette er hurpa... Jeg har virkelig fått nok av deg og din oppførsel frøken! Vi snakket også med deg ang ''tante-greiene'' og vi ble da strengt tatt enige om at du IKKE skulle kalle deg tante? Jeg synes har vært tålmodig ovenfor deg og alt du har kastet min vei, men nå er det virkelig nok! Og du kan se på dette som at du har gravd din egen grav, vi ser helst at du aldri snakker til noen av oss igjen! Og ja, da snakker jeg også for Marius! Jeg veit at vi har et uvanlig navnvalg til vår datter ,men vi er fornøyde med valget og som flere peker ut her, det er vårt -ikke ditt valg å ta. Takk! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898037-kommende-tante-jeg-hater-navnevalget/page/2/#findComment-143911250 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 3. januar 2012 #28 Del Skrevet 3. januar 2012 Hei! dette er hurpa... Jeg har virkelig fått nok av deg og din oppførsel frøken! Vi snakket også med deg ang ''tante-greiene'' og vi ble da strengt tatt enige om at du IKKE skulle kalle deg tante? Jeg synes har vært tålmodig ovenfor deg og alt du har kastet min vei, men nå er det virkelig nok! Og du kan se på dette som at du har gravd din egen grav, vi ser helst at du aldri snakker til noen av oss igjen! Og ja, da snakker jeg også for Marius! Jeg veit at vi har et uvanlig navnvalg til vår datter ,men vi er fornøyde med valget og som flere peker ut her, det er vårt -ikke ditt valg å ta. Takk! Heia Kally Alexandra, Monica og Marius! Lykke til videre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898037-kommende-tante-jeg-hater-navnevalget/page/2/#findComment-143911289 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-slettet.bruker- Skrevet 3. januar 2012 #29 Del Skrevet 3. januar 2012 Hei! dette er hurpa... Jeg har virkelig fått nok av deg og din oppførsel frøken! Vi snakket også med deg ang ''tante-greiene'' og vi ble da strengt tatt enige om at du IKKE skulle kalle deg tante? Jeg synes har vært tålmodig ovenfor deg og alt du har kastet min vei, men nå er det virkelig nok! Og du kan se på dette som at du har gravd din egen grav, vi ser helst at du aldri snakker til noen av oss igjen! Og ja, da snakker jeg også for Marius! Jeg veit at vi har et uvanlig navnvalg til vår datter ,men vi er fornøyde med valget og som flere peker ut her, det er vårt -ikke ditt valg å ta. Takk! Heia Kally Alexandra, Monica og Marius! Lykke til videre Hehe, så koselig! takk Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898037-kommende-tante-jeg-hater-navnevalget/page/2/#findComment-143911296 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 3. januar 2012 #30 Del Skrevet 3. januar 2012 Hei! dette er hurpa... Jeg har virkelig fått nok av deg og din oppførsel frøken! Vi snakket også med deg ang ''tante-greiene'' og vi ble da strengt tatt enige om at du IKKE skulle kalle deg tante? Jeg synes har vært tålmodig ovenfor deg og alt du har kastet min vei, men nå er det virkelig nok! Og du kan se på dette som at du har gravd din egen grav, vi ser helst at du aldri snakker til noen av oss igjen! Og ja, da snakker jeg også for Marius! Jeg veit at vi har et uvanlig navnvalg til vår datter ,men vi er fornøyde med valget og som flere peker ut her, det er vårt -ikke ditt valg å ta. Takk! Heia Kally Alexandra, Monica og Marius! Lykke til videre Hehe, så koselig! takk Spent på HI sitt svar jeg nå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898037-kommende-tante-jeg-hater-navnevalget/page/2/#findComment-143911324 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-slettet.bruker- Skrevet 3. januar 2012 #31 Del Skrevet 3. januar 2012 Hei! dette er hurpa... Jeg har virkelig fått nok av deg og din oppførsel frøken! Vi snakket også med deg ang ''tante-greiene'' og vi ble da strengt tatt enige om at du IKKE skulle kalle deg tante? Jeg synes har vært tålmodig ovenfor deg og alt du har kastet min vei, men nå er det virkelig nok! Og du kan se på dette som at du har gravd din egen grav, vi ser helst at du aldri snakker til noen av oss igjen! Og ja, da snakker jeg også for Marius! Jeg veit at vi har et uvanlig navnvalg til vår datter ,men vi er fornøyde med valget og som flere peker ut her, det er vårt -ikke ditt valg å ta. Takk! Heia Kally Alexandra, Monica og Marius! Lykke til videre Hehe, så koselig! takk Spent på HI sitt svar jeg nå Ja, hun hadde vel kanskje ikke regnet med at jeg kom til å se dette... Har ikke vært her på en stund nå, men det er godt man har gode venner som ''sladrer'' Er veldig glad jeg fikk se dette rett og slett ! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898037-kommende-tante-jeg-hater-navnevalget/page/2/#findComment-143911401 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amygdala84 Skrevet 3. januar 2012 #32 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg ler meg skakk i hjel av utviklingen her, og klarer ikke å unngå følgende: En klassisk "white-trash"-kommunikasjon dette her. Som å lese manus til Jerry Springer. Og at dattera skal hete det hun skal hete, er toppen av kransekaka. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898037-kommende-tante-jeg-hater-navnevalget/page/2/#findComment-143911599 Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 hjertegull :) Skrevet 3. januar 2012 #33 Del Skrevet 3. januar 2012 Synes dette var hysterisk morsomt! Tenk å bli "ferska" så grundig! Synes faktisk navnet var helt fantastisk! Og i allefall når jeg leste begrunnelsen som den gode venninna kom med! Ønsker Kally, Monica og Marius all mulig lykke til! Hun kommer til å kle navnet sitt! Helt sikkert! :-D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898037-kommende-tante-jeg-hater-navnevalget/page/2/#findComment-143911640 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2012 #34 Del Skrevet 3. januar 2012 Er så spent på fortsettelsen:-D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898037-kommende-tante-jeg-hater-navnevalget/page/2/#findComment-143911665 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #35 Del Skrevet 4. januar 2012 Emmmm, hvorfor kaller Mamma'n og englebaby'n meg ''HI'' ? er det liksom et hemmelig kodeord for noe, det er sikkert noe stygt, enkelte må jo alltid kalle andre stygge ting, dømmende dritt kjærring... Skjønner ikke hva problemet ditt er? jeg er faktisk en ganske snill og SMART jente liksom... de som ikke klarer å skjønne det er bare ikke smarte nok... og til Monica , Greit, da snakker jeg ikke mere med deg, men det er det DU som taper på ikke jeg... Datteren din taper mest, fordi jeg ville ha lært henne masse bra liksom... Synes det er så stygt at stygge jenter som deg får bli mamma og kalle ungen din stygge navn... Du dømmer datteren din til et liv fylt med stygghet liksom!! og når det kommer til marius kan han snakke for seg selv liksom, fordi han er en sterk person med sterke meninger. Du kan ikke styre han som en jævla nikkedukke , BITCH! Og til alle dere andre , OMG, dere er low-lifes liksom, dere har sikkert ingenting.. Ganske tydelig å se, fordi den eneste som er enig med meg er fra bærum, der de ordentlige folka kommer fra ,OMG, du har sååå rett Amygdala84, treffer spikeren rett på hodet, barnemor her er super white-trash! De leier liksom, hvor low-life er ikke det?! Jeg har hørt at de spilte white-trash beautifull sangen i bryllupet sitt... fordi det liksom betyr noe for dem... og det er jo bare teit, greit marius er trucker liksom ,men monica er ikke direkte pen... ler meg skakk i hjel, hvem vil være white-trash likosm? KLASSE, det er det som er tingen, men enklete skjønner det bare ikke... LOL ass..Og alle som liksom vil ta meg fordi jeg blei ferska, WHAT EVEER, jeg har rett på en mening liksom og da vil jeg si den og bli hørt på da, liksom! Og Amygdala84 er jo enig med meg, navnet er super stygt liksom, kan ikke dere andre skjønne det ? LOL... Vi er best her, der andre kan bare gå å legge dere liksom... herregud, jeg hever meg over mennesker som dere andre! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898037-kommende-tante-jeg-hater-navnevalget/page/2/#findComment-143911729 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kleika Skrevet 4. januar 2012 #36 Del Skrevet 4. januar 2012 hei herregud jeg er så glad for jeg ikke har en som trådstarter i min omgangskreds,mere umodent og ondskapsfullt mennesker skal men da lete lenge etter. vi venter nr 3 og da vi har familie i flere lande har vi valgt navne der ikke er spesielle,men kan brukes i dem alle. Vi har med de 2 andre holdt navnet for oss selv nettop fordi vi mener det er vårt valg, Denne gangen talte den yngste dog over seg og fortalte glad farmor navnet, hennes reaksjon var nei det kan i da ikke kalle henne det er et tegneserienavn og etter dette har hun prøvd å påvirke både oss og ungene med andre navn hun liker. Og dette gjør meg faktisk sur,jeg er likeglad med hvad hun synes og kan sagtens tåle det,men ungene blir virkelig lei seg de har vært med til å bestemme navnet og skjønner ikke riktig hvorfor hun ikke liker det og de blir forvirret når hun sier stygge ting om navnet.De forbinder magen og babyen med navnet nå. Ingen andre enn foreldrene bestemmer hvad deres barn skal hete,og alle andre bør holde deres menning for dem selv,det er nemlig ikke deres barn. Jeg liker ellers spesielle navne og synes kally var fint mere power til jer Monica, og få henne trådstarteren ut av jeres liv hun er trøbbel,Virker faktisk også som om hun er misundelig og litt glad i mannen din,jeg ville ikke stole på henne over en dørtærskel og helt ærligt med den attitude kan hun da ikke bidra med noe som helst posetivt. Og ja trådstarter jeg er gift og alle barn er med samme far og ja jeg har utdannelse og en del mere klasse enn du noensinne får, Klasse handler nemlig om hvordan man opfører seg som person og hvordan man behandler sine omgivelser. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898037-kommende-tante-jeg-hater-navnevalget/page/2/#findComment-143911735 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-slettet.bruker- Skrevet 4. januar 2012 #37 Del Skrevet 4. januar 2012 kjære vakre vene... HI er en forkortelse for HOVEDINNLEGGER! finnes ikke akkurat negativt ladet det? Jeg velger å ikke ta del i ''drittslengingen'' din her og vil derfor gi klar beskjed om at jeg melder meg ut av denne diskusjonen på den måten. HI, jeg mener at det som er mellom oss er mellom oss, og ikke resten av verden. Når det kommer til dine kommentarer rettet mot Marius er det en ting du ikke tenker på ,å det er at du snakker til hans KONE og omtaler hans BARN, jeg klarte ikke dette aleine og så vidt jeg husker sa han faktisk JA på tinghuset uten at jeg hadde en kniv i ryggen hans. Han er ikke videre imponert over deg nå, og det er hans ord ,ikke mine... Jeg tvinger ikke han til å se hvordan du oppfører deg, det klarer han fint selv! Når det kommer til Amygdala84 sin kommentar leser jeg det vel litt som at hun også faktisk kaller deg ''white-trash'' også, HI... Må si at jeg er ikke direkte imponert over kommentaren, men jeg veit ihvertfall at forfatter av denne kommentaren ikke kjenner meg og kan vel da heller ikke akkurat uttale seg om meg som person... Synes vel du kunne spart deg for kommentaren din. Til dere andre, takk for varme ord og støtte! sitter å smiler og blir så glad for mange fine ord Dere gjør det så mye enklere for meg å overse alle disse usaklige kommentarene Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898037-kommende-tante-jeg-hater-navnevalget/page/2/#findComment-143911758 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #38 Del Skrevet 4. januar 2012 Okey, that's IT! Nå skal du bare passe trynet ditt, Kriztine (trådstarter)!! Jeg prøvde å snakke ordentig til deg første gangen, men dt hjalp ikke, monica lar seg kanskje ikke provosere, men det gjør jeg. Monica er kanskje voksen nok til å bite seg i leppa ,men jeg lar meg by opp til dans! Om du vil se ''white-trash''-oppførsel , HER KOMMER DET! Du er 27, singel, bor hjemme hos MAMMAN din, har bare fullført grunnskolen og du har hatt EN jobb, EN ekstra jobb! og du jobbet vel 3 ganger før du fikk sparken for dårlig oppførsel...du behandler mammaen din som dritt og omtrent rister henne for penger hver eneste dag. Du kan ikke komme her og skrike at vi er lav-klasse når du faktisk ikke eier nålen i veggen selv. Selv om du er ute å fester hele tiden betyr ikke det at du har klasse, det betyr bare at du finnes ikke det gram voksen. Du ønsker å være noe du ikke er og utgir deg for å være noe du ikke er. Du tror du er prinsessen på fjerten og alle skal gjøre som du sier, men slik er det faktisk ikke! Og hun styrer ihvertfall ikke Marius rundt på den måten, han er da ganske sta og det er ingen i det forholdet som har mere makt enn den andre, Du har et ganske forvridd bilde av marius også tror jeg, fordi han nektet tross alt å snakke med deg når du kom tilbake fra tyrkia og det var Monica som tok kontakt med deg, fordi hun synes synd på deg siden du fikk så mye dritt slengt etter deg! også snur du deg rundt og stikker henne i ryggen på denne måten, skam deg, din drittunge! Du tror du kjenner han så godt, men du gjør narr av en av hans favorittsanger , den handler faktisk om kjærligheten mellom to mennesker, en jente som tviholder på sin trucker fordi hun elsker han, selvom hun kan få et bedre liv velger hun en mann med en dårlig betalt jobb ifordel for kjærligheten. sitter å river megselv i håret pga dine dustete kommentarer, jeg veit ikke hvor jeg skal begynne og hvor jeg skal slutte. Jeg synes det er drita dårlig gjort av deg å henge ut Monica på den måten du gjør, hun er et utrolig godhjertet kvinnemenneske og hun er ikke slemme mot folk selv om de BER om det!l Hun kommer til å bli en fantastisk mor og jeg er heldig som har henne som min venn! Og det du sier om at hun er stygg! HALLO?! hun er kjempe PEN! og når det kommer til at du er bedre enn alle andre, det er KUN i din verden.. Men jeg tror de andre leserne/kommentarere ser det jeg ser, du er et forferdelig ondskapsfult og ego menneske og du lever i en verden som ikke eksisterer!! Beklager et rotete innlegg ,men jeg er så SINT! ingen snakker slik til mine veninner og slipper unna med det! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898037-kommende-tante-jeg-hater-navnevalget/page/2/#findComment-143911761 Del på andre sider Flere delingsvalg…
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 4. januar 2012 #39 Del Skrevet 4. januar 2012 Hjelpe meg så uspiselige og barnslige kommentarer av HI.... Og kommer nå tydelig fram her at MonicaK er mer reflektert og voksen enn deg HI. Når det er sagt: Man blir ikke sur på en venninne og kaller henne "hurpe" fordi hun og mannen ønsker å velge navn til barnet sitt selv.. Det er DU HI som ikke er noen venninne her, og det er ikke rart at disse ikke lenger vil ha deg i sine liv. Du skriver også at du ikke kommer til å trives innpå noe mammaforum når du en gang blir mor... Vent nå til det da ihvertfall... Hvis det er så gale at du synes alle vi andre mødre her inne er noen sure drittkjerringer, så er du nok alt for ung og uerfaren til å være her. Så vent med god samvittighet du. Ut ifra dine innlegg og måten du ordlegger deg på, vil jeg tippe du max er 16-17år, og du skriver jo selv at du ikke har barn enda, så da er det vel simpelthen ikke noe behov for deg at du er her inne enda heller.. Til MonicaK: Gratulerer med en liten tulle i magen! Nyt tiden, og bruk den på mennesker som klarer å glede seg med dere:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898037-kommende-tante-jeg-hater-navnevalget/page/2/#findComment-143911762 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #40 Del Skrevet 4. januar 2012 Først og fremst vil jeg takke for alle dere som har hatt flotte ord å si til meg, jeg setter utrolig stor pris på deres støtte Jeg har valgt å slette den gamle brukeren min og opprettet en ny fordi det ble litt ubehagelig å ha denne informasjonen festet til min profil... Uansett hvor mye jeg prøver å se vekk i fra det plager det meg å litt å ha blitt ''hengt'' ut på denne måten... Jeg ser nå at det er mere behagelig for meg å holde en litt mere anonym profil! - Monica <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898037-kommende-tante-jeg-hater-navnevalget/page/2/#findComment-143911772 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Con Skrevet 4. januar 2012 #41 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg ser at denne tråden kommer opp når man googler navnet til den lille tulla. Det syns jeg er litt trist, så håper en moderator kanskje vil fjerne hele diskusjonen etterhvert.... Lykke til videre Monica, vi føler med deg, dette skjønner jeg var veldig ubehagelig for deg. Håper denne "eks-venninnen" lar dere være i fred fremover så dere kan kose dere med babyen som snart kommer. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898037-kommende-tante-jeg-hater-navnevalget/page/2/#findComment-143911812 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 4. januar 2012 #42 Del Skrevet 4. januar 2012 Emmmm, hvorfor kaller Mamma'n og englebaby'n meg ''HI'' ? er det liksom et hemmelig kodeord for noe, det er sikkert noe stygt, enkelte må jo alltid kalle andre stygge ting, dømmende dritt kjærring... Skjønner ikke hva problemet ditt er? jeg er faktisk en ganske snill og SMART jente liksom... de som ikke klarer å skjønne det er bare ikke smarte nok... og til Monica , Greit, da snakker jeg ikke mere med deg, men det er det DU som taper på ikke jeg... Datteren din taper mest, fordi jeg ville ha lært henne masse bra liksom... Synes det er så stygt at stygge jenter som deg får bli mamma og kalle ungen din stygge navn... Du dømmer datteren din til et liv fylt med stygghet liksom!! og når det kommer til marius kan han snakke for seg selv liksom, fordi han er en sterk person med sterke meninger. Du kan ikke styre han som en jævla nikkedukke , BITCH! Og til alle dere andre , OMG, dere er low-lifes liksom, dere har sikkert ingenting.. Ganske tydelig å se, fordi den eneste som er enig med meg er fra bærum, der de ordentlige folka kommer fra ,OMG, du har sååå rett Amygdala84, treffer spikeren rett på hodet, barnemor her er super white-trash! De leier liksom, hvor low-life er ikke det?! Jeg har hørt at de spilte white-trash beautifull sangen i bryllupet sitt... fordi det liksom betyr noe for dem... og det er jo bare teit, greit marius er trucker liksom ,men monica er ikke direkte pen... ler meg skakk i hjel, hvem vil være white-trash likosm? KLASSE, det er det som er tingen, men enklete skjønner det bare ikke... LOL ass..Og alle som liksom vil ta meg fordi jeg blei ferska, WHAT EVEER, jeg har rett på en mening liksom og da vil jeg si den og bli hørt på da, liksom! Og Amygdala84 er jo enig med meg, navnet er super stygt liksom, kan ikke dere andre skjønne det ? LOL... Vi er best her, der andre kan bare gå å legge dere liksom... herregud, jeg hever meg over mennesker som dere andre! Klippet ut fra Hoved-Innleggers innlegg; "det er sikkert noe stygt, enkelte må jo alltid kalle andre stygge ting, dømmende dritt kjærring... Skjønner ikke hva problemet ditt er?" Denne "enkelte" som alltid må kalle andre stygge ting - det er i alle fall ikke meg, men jeg har erfart en annen i denne tråden som kan minne meg om en sånn en. Du må gjerne kalle meg dømmende drittkjærring, det biter desverre ikke på - rett og slett fordi det ikke treffer meg. Med andre ord har det ingen rot i virkeligheten. Som du kanskje har lest ovenfor her så betyr HI hovedinnlegger, og jeg kan ikke se at det er noe verken stygt eller dømmende i det. Jeg har ikke noe mer å si i denne saken, jeg har sagt hva jeg mener du bør gjøre i saken, altså; du trenger ikke like navnet, men du har ikke noe med hvilket navn foreldre velger til sitt barn. Ikke i dette tilfelle, ikke noen gang - før du evt. får barn selv som skal ha ett navn. Jeg har også ønsket Monica lykke til med baby og familie. Foreslår at du pakker snippsekken og vandrer pent og forsiktig ut av dette forumet som er laget for prøvere, gravide og småbarnsforeldre. Takk for deg og ha en fin dag! Ha en fin dag alle dere andre også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898037-kommende-tante-jeg-hater-navnevalget/page/2/#findComment-143911832 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå