Gå til innhold

Hva synes dere om navne til pia som kommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Philippa? Ønskerl tilbake meldinger ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høre bare ut som Filip for meg.. eller at noen har flippa, hehe.... likte det ikke... skal hun hete det?

Skrevet

Jeg synes philippa er et fint navn! :) Vi venter også en jente å jeg må si at dette med navn er vanskelig! Nå er jeg fra Trondheim å min far er fra Frøya så han snakker litt bredt kan du si, så jeg må tenke på at jeg må velge et navn til tuppa som han ikke kan "bone" til kan du si, hehe. Så hvis jeg velger et navn som philippa så blir det så han sier det på veldig bonsk måte, noe som ødelegger navnet veldig.. :P Så tenker jeg også på at jeg vil ungå navn som folk må spørre om hvordan staves.. Jeg heter Therese å hele tiden blir jeg spurt, "er det med eller uten h?". Noe som kanskje ikke høres så slitsomt ut for andre, men etter man har blitt spurt for 1millionte gangen så blir man litt lei, hehe. Så som du skjønner så er det ikke bare helt enkelt dette med navn ;)

Skrevet

Synes også det er fint! :-) og det viktigste er at dere liker det selv. Du finner ikke et navn ALLE andre liker, men mange navn er også slik at selv de som ikke er så begeistret i utgangspunktet ender opp med å like det nettopp pga at de får positive assosiasjoner til det når deres tulle heter det. Liker det veldig godt, jeg :-)

Skrevet

Tusen takk :) det er det hun skal hete så. Ja det er mange måtter å skrive det på, første jenta heter selv Erika å det kan lett komme ut bondsk, er selv fra Trondheim å satser på at folk blir vant til navnet! Tusen takk for tilbake meldinger :)

Skrevet

min mormor som var nederlandsk het Philippa, kjempefint navn, men vi kommer aldri til å bruke det da min samboer mener det er et epleslag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...