Lilje<3 Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Hei alle sammen ;-) Jeg skal ha mitt første barn i april. Nå er jeg i uke 28. Hittil har jeg gått opp 13 kg og har en livvidde på 117,5. Andre som har det som meg? Fikk spm senest idag fra en kunde (jobber i butikk) om jeg skulle føde snart. Prøver å ikke bry meg så mye og tenke på at alle er forskjellige, men det stikker noen ganger. Og jeg har fått maaaaange kommentarer om vekta og magen min.
Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️ Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Jeg har fått høre hele veien at jeg har hatt stor mage, men jeg tenker som så at det kan jeg ikke noe for og at det er tross alt en liten skapning jeg holder på å lage så jeg fortjener å gå opp i vekt å magen får bli så stor som den blir! Jeg synes at er det nå en tid vi fortjener å kunne legge på oss med god samvittighet så er det under et svangerskap! Vi skal tross alt finne oss i bekkenløsning, vann i kroppen, kvalme, kviser, ømme pupper, rastløse ben, senestrekk i ben osv osv osv, så jeg synes vi har rett til å både spise det vi vil og å klage litt jeg!
Fru.Vestavind Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 Alle bærer magen på forskjellege måtar, somme får større magar enn andre:) Store magar kan kome av så mangt; kroppsbygning, fostervassmengd osv. 13kg er ikkje så gale i veke 28, men om du bekymrar deg, så pass på å et sunt og variert (samt mengda). Har sjølv termin i slutten av mars, og har vel gått opp ca 10kg. Ein del av det veit eg er unødig, grunna mykje snop og lite bevegelse i jula, men det bekymrar meg ikkje i det heile. Einaste eg håpar på er at eg klarar å legge om matvanane igjen snart, for ellers vil ikkje amminga hjelpe stort på vekta mi;P (erfaring frå forrige svangerskap) Men prøv å ikkje bekymre deg for vekta, det er kun eit tal:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå