Gå til innhold

Anbefalte innlegg

HEI HEI

Skal i gang med et fryseforsøk i februar når mensen kommer.

Er det noen andre som skal i gang rundt denne tiden,evt noen som hører til i tromsø??

Har hatt 1 vanlig forsøk som endte med negativ test så har litt blanda følelser for å gå i gang igjen selv om dette er over 1 år siden.....

Hadde vært koselig om det var flere i samme "båt" som kunne følge hverandre for å korte ned ventetiden (",)

Kjempe fint å lese om andre som har gode erfaringer å dele.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143897966-troms%C3%B8-i-februar-en-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :)

Jeg hører til Tromsø og skal i gang med første forsøk ICSI. Starter med spray 15.januar og så skal jeg til Tromsø 2.februar for å få opplæring på sprøytene og oppstart med sprøyter 3.februar (bursdagen min så håper det er et tegn!!) hvis alt går etter planen.

Har ingen erfaringer enda, men gleder meg til å komme i gang og kanskje endelig få den etterlengtet babyen. Synes alle rundt meg er gravid for tiden eller nettopp har fått. Føles som om det bare er meg i vår omgangskrets som enda ikke har fått.

Samboeren min har ei IVF-jente fra et tidligere forhold så håper det klaffer denne gangen og.

Har vært mye her inne etter at søknaden til Tromsø ble sendt og enda mer etter at det ble avklart at vi skulle igang med dette.

Mye å lære å enda mer spennende å følge med de som er i gang.

Vært prøvere lenge ?

Hva er årsaken til at dere trenger litt hjelp ?

Her i gården er det en medfødt feil hos samboeren min som gjør at testiklene har det litt for varmt og da blir de litt trege :P

Lykke til forresten! Krysser fingrene for dere !X :)

Åj Åj da er det ikke lenge før dere er i gang.Blir mye spenning rundt bursdagen din da (",) Dette blir nok bra!!Blir noen spennende uker fremover.

Kan jo hende vi møtes i koridorene i februar en gang,blir fort litt venting.

Føler ogsÅ at alle rundt meg har fÅtt barn Å det uten Å prøve veldig mye en gang, det er jo kjempe koselig for dem.Men det kan bli litt trist Å sÅrt av og til.Vi har prøvd lenge,flere År det gikk veldig tregt før vi ble henvist til ivf.Å 1 forsøket ble negativt,men vi var litt heldig da vi fikk 2 pÅ frys,hÅper disse klare opptining Å er gull egget vi trenger.

Jeg har vært operet i magen for betennelse Å denne betennelsen har gÅtt over i egglederne som da er blitt potte tett....max uflaks!!

Har dere fortalt venner og familie at dere prøver Å bli gravid??

Masse lykke til (",)

Ja er vi samtidig i Tromsø hadde det vært spennende å treftes å pratet litt :)

Var trasig å høre om ditt første forsøk.

Vi har jo ikke akkurat vært prøvere siden vi fra dag en visste at samboeren min ikke kan få barn på naturlig måte. Og med en gang vi følte oss klare for å starte tok vi kontakt med fastlegen som henviste oss rett til Tromsø - altså gikk det veldig fort.

Familien og de nærmeste vennene vet at vi skal igang med prøverør og krysser fingrene for oss. De synes det er like spennende som oss. Men tror ikke de skjønner alvoret like mye som oss, men godt med litt moralsk støtte er det jo.

Ja vi krysser fingrene og håper at 2012 er året for oss !! :)

*Kryser alt*

Så fint å høre at ting kan gå fort i helsvesenet også...de er jo ikke akkurat kjent for det!!

Tror man må være eller ha vært i denne situasjonen for å vite hvor mye som står på spill å hvor følelsesmessig dette er.

Valgte dere tromsø selv?

Metti blir ruger i feb:

Kjenner godt denne følelsen,men det er jo mange som blir gravide så jeg prøver å tenke at mine sjanser er like gode.Jeg har jo bestemt meg for å bli gravid da må bare kroppen høre etter.

Har dere vært på andre klinikker å hatt forsøk??

Valgte dere tromsø selv??

Annonse

*Kryser alt* Så fint å høre at ting kan gå fort i helsvesenet også...de er jo ikke akkurat kjent for det!! Tror man må være eller ha vært i denne situasjonen for å vite hvor mye som står på spill å hvor følelsesmessig dette er. Valgte dere tromsø selv? Metti blir ruger i feb: Kjenner godt denne følelsen,men det er jo mange som blir gravide så jeg prøver å tenke at mine sjanser er like gode.Jeg har jo bestemt meg for å bli gravid da må bare kroppen høre etter. Har dere vært på andre klinikker å hatt forsøk?? Valgte dere tromsø selv??

Hei! Er litt godt at ting av og til går fort i helsevesenet så man ikke blir sittende å vente for lenge å gruglede seg!

Vi bor i Nordland så Tromsø ble liksom det nærmeste for oss. Og for min del spiller det ingen rolle bare vi får et resultat sånn helst første gang ! :P

Er det en spesiell grunn til at dere holder til i Tromsø ?

Bor i troms så det er det nærmeste for oss også,

men det blir veldig mye pendling når man skal på ul annenhvær dag.Skulle nesten ønske at det var litt lengere avstand at man fikk bli værende i byen når man må så ofte på sykehuste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...