Gå til innhold

Flere m Problemhud under svangerskapet! Antibiotika? Samme som skravle

Anbefalte innlegg

Åå, jeg får alltid så dårlig hud når jeg er gravid! Ikke fet hud eller kviser direkte, men sånne små kviser som ser ut som nupper. I pannen, på brystet, øverst på ryggen og i nakken! jeg vet at det bare er antibiotika tabletter som tar det bort, men er det ok å ta en slik kur pga huden "bare" når man er gravid?

Fikk AB mot noen andre infeksjoner sist jeg var gravid, tror det var brennkopper og kraftig bihulebetennelse.. Og da ble huden også helt fin!

Ellers noen som har tips mot dårlig hud i svangerskapet?

Fortsetter under...

Hadde lignende tidlig i svangerskapet selv. Gikk så til hudpleie for behandling, og fikk tips om ny krem bl.a.

Vanligvis er jeg kjempe kritisk, og mener at de bare skal selge meg overprisede kremer og dill...men nå var jeg desperat :P

Ikke missforstå, produktene kostet greit med penger, men for første gang i mitt liv ble faktisk huden veldig fin! :)

Man bør vel ha individuelt tilpassede produkter, så er ikke sikkert at mitt funker på deg. Men det var fruktsyrer i disse, og det var vist "magien" som jeg forsto det... :)

Sånn har jeg hatt det, helt til jeg begynte med hudpleie produktene til obey your body. De er helt fantastiske, og de er faktisk ganske rimelige i pris. Har fått helt ny glød i ansiktet og ser så opplagt ut, og med kroppsproduktene dems føler jeg meg til og med litt strammere i fisken ;-) verdt og prøve! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...