Ludda11 Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Har termin 10.januar, og dermed 1 uke igjen i dag. Flere som meg? Snakk om forandringens time som ligger foran meg... Førstegangsmor, men gjett om vi gleder oss! Alt klart, både her og der! Formen i dag da damer? Min har vært litt sånn æsj dessverre. Forkjøla, og feberen kommer og går. MEN, skal ikke klage - mange har det verre. ønsker alle lykke til! Luddis
PrøvLykken Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 11 dager igjen! Mye klart, en god del ikke klart. Er ikke i veldig bra form, men håper jeg får gjort litt innimellom nå mens vi venter. Regner med å gå over termin...
LilleV1 Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 Innlegges i morgen!!!! planlagt KS onsdag SPENT!!!!!!
Ludda11 Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2012 Innlegges i morgen!!!! planlagt KS onsdag SPENT!!!!!! Så spennende og så skummelt på en gang Lykke til!!!
Ludda11 Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2012 11 dager igjen! Mye klart, en god del ikke klart. Er ikke i veldig bra form, men håper jeg får gjort litt innimellom nå mens vi venter. Regner med å gå over termin... Ja, selv om jeg ikke vil innrømme det, regner jeg også med å gå over termin.... Aaaargh... Førstegangs gjør ofte det, sier alle. Jeg vil ikke... hehe... Lykke til iallefall!!
LilleV1 Skrevet 2. januar 2012 #6 Skrevet 2. januar 2012 Innlegges i morgen!!!! planlagt KS onsdag SPENT!!!!!! Så spennende og så skummelt på en gang Lykke til!!! Vet!!!! Takktakk
SNURF 5 GUTTER Skrevet 3. januar 2012 #7 Skrevet 3. januar 2012 Jeg har termin 10 jan og er ikkje moden rekner med overtid siden alle dei 4 andre gutane kom på overtid.
minlilleHelene Skrevet 3. januar 2012 #8 Skrevet 3. januar 2012 Slenger meg på her har mens termin 8 januar og ul termin 10 Januar... Tenk at vi begynner å bli så utolmodige når vi har ventet så lenge fra før;-) Proppen min gikk i går og jeg slet med å sove i natt. Vel får bare ta det som kommer... Lykke til jenter
Mamma til 3 <3 Skrevet 3. januar 2012 #9 Skrevet 3. januar 2012 Menstermin til fredagen og ul termin til tirsdagen. Håper hu har tenkt seg ut snart:)
tassa7 Skrevet 3. januar 2012 #10 Skrevet 3. januar 2012 Har også ul termin 10. jan, venter nr.2. Storesøster kom 3 uker før termin. Gutten har tydeligvis ikke så dårlig tid . Har ikke hatt noen tegn ennå, spennende å se når han velger å melde sin ankomst.
Lalina Skrevet 3. januar 2012 #11 Skrevet 3. januar 2012 jeg har også termin 10. januar, menstermin dagen før. Vært på kontroll i dag og hodet hadde festet seg, men kunne rugges bittebittelitt. Jaja da får man vel bare vente da....begynner å bli litt utålmodig allerede og liker virkelig ikke tanken på å skulle gå over 10 januar
Ludda11 Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #12 Skrevet 3. januar 2012 Jeg har termin 10 jan og er ikkje moden rekner med overtid siden alle dei 4 andre gutane kom på overtid. Oioi! De andre 4 guttene Du er jo en reser på fødsel! Lykke til!!
Ludda11 Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #13 Skrevet 3. januar 2012 jeg har også termin 10. januar, menstermin dagen før. Vært på kontroll i dag og hodet hadde festet seg, men kunne rugges bittebittelitt. Jaja da får man vel bare vente da....begynner å bli litt utålmodig allerede og liker virkelig ikke tanken på å skulle gå over 10 januar Det er så rart vettu, tankene forandret seg totalt etter nyttårsaften, da vi kunne konstantere at hun ikke blir minst i klassen Lykke til!
Ludda11 Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #14 Skrevet 3. januar 2012 Har også ul termin 10. jan, venter nr.2. Storesøster kom 3 uker før termin. Gutten har tydeligvis ikke så dårlig tid . Har ikke hatt noen tegn ennå, spennende å se når han velger å melde sin ankomst. TROR ikke jeg har hatt noen teng på fødsel enda heller, ingen slimpropp eller vannavgang eller noe... hehe, gjør jo vondt der nede ofte så ting er nok klart
Ludda11 Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #15 Skrevet 3. januar 2012 Menstermin til fredagen og ul termin til tirsdagen. Håper hu har tenkt seg ut snart:) Flere som venter en hun Herlig!
Ludda11 Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #16 Skrevet 3. januar 2012 Slenger meg på her har mens termin 8 januar og ul termin 10 Januar... Tenk at vi begynner å bli så utolmodige når vi har ventet så lenge fra før;-) Proppen min gikk i går og jeg slet med å sove i natt. Vel får bare ta det som kommer... Lykke til jenter hm... Den "proppen" - merker man godt når den går? har jo sett etter tegn selv, men... (førstegangs og fersk! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå