Gå til innhold

Hvor høye er dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 157cm, og har kjent ribbens spark leeenge nå :P Veier fortsatt under 60kg, men folk er overrasket over at jeg "bare" er i uke 27... -Som du sier, eneste vei å vokse er utover... ;)

Kjenner det begynner å presse på lunger og div allerede,men lå litt over skjemaet på kontroll sist,akkurat ytterst på det grønne..Men regner med at det er for at magen bare har mulighet til å vokse utover :P Mange som tror jeg er mye lenger på vei enn 23 uker også...

Jeg er 158. Er i uke 13 nå, så magen er ikke nevneverdig stor enda - heldigvis. ;-)

Men forrige gang ble jeg ganske stor! Hadde termin i slutten av november - og i august begynte folk å spørre om jeg skulle føde snart ;-)

Var på "normalen" på skjemaet lenge, men de siste 4-5 ukene var jeg laaaangt utenfor ;-)

Annonse

167 høy og har vel akkurat begynt å merke magen. Jeg er i uke 18+2 og overvektig fra før. Sist fikk jeg egentlig ikke noe særlig stor mage før jeg hadde 2 uker til termin..

Var en som spurte meg 10 dager før termin: "du jeg må bare spørre: er du gravid?" Ja, sa jeg. 10 dager til termin.. Da fikk hun sjokk:-D

Blir sikkert litt mer tydelig denne gangen. Magen kommer jo ofte før med nr 2, og i tillegg hadde jeg litt mindre utgangsvekt, så håååååper på fiiiiin babymage denne gangen. Har hittil gått opp 3 kg.

Annonse

164 høy og normalvektig. Er 16+2 i dag og har gått ned 2 kg (mye oppkast). Magen har såvidt begynt å komme, men sees bare i trange klær - og om du ikke vet at jeg vanligvis har veldig flat mage ville du nok ikke reagert ennå. Gleder meg litt til magen synes ordentlig:)

Er 168, og straks i uke 23. Ingen er i tvil om jeg er gravid nå, men mye å gå på før det blir tungt å puste enda. De andre gangene har magen for alvor kommet etter uke 25. Pleier å bli så stor at folk ser magen før de ser meg! (3. barn)

Er 164cm og i uke 25. Symfysemålet ligger omtrent midt på streken. Men husker fra siste gang at det begynte å presse på organene og at poden terroriserte ribbeina mine lenge før jeg var høygravid. Har lagt på meg 10 kg til nå, men de har spredt seg mer utover denne gangen, siste svangerskap var det bare magen omtrent.

171cm og i uke 28. Har to barn fra før kor eg lå nederst i det grønne feltet (under den røde streken), og denne gangen ligger eg helt i topp på det grønne feltet! Og er nesten like stor no, som eg var høygravid med to andre.

Har isje gått opp noe så langt, men har snart klart å ta igjen vekten som eg var når eg ble gravid.

Er 153, har hatt mage i evigheter. Er i uke 25 i dag, og det er vel ingen som betviler at jeg er på tjukken. Har akkurat passe med fostervann og mini er visst 711 g fikk jeg vite på UL i går, altså: Helt normalvektig i fht hvor langt jeg er kommet. Føler meg oppblåst konstant og magen er nok større nå enn sist gang på samme tid, tror jeg bærer han lenger framme nå. Har gått opp 4-5 kg til nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...