Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Hei er i uke 36 nå og har i de siste dagene hatt en del kynnere som ikke har gjørt noe vondt, har hatt stikk i underlivet i 1 uke nå og fikk beskjed om at hode var festet. i dag har jeg vært så øm nedentil og i lysken og hatt mensensmerter og følt meg øm i magen. hadde ikke gjort med noe om det hadde skjedd noe nå, men er dette bare tegn på at babyen graver seg ned eller er det bare sånn det føles i denne perioden? hvor lenge før fødsel følte du sånn? takk for svar
Fru.Vestavind Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Skal ikkje seie så mykje, sidan eg ikkje er deg og dermed ikkje kan kjenne på følelsen du har;) Men begynnande rier er ofte beskrevet som menssmerter/murringar. Riene mine forrige gong var i allefall som menssmerter(veldig kraftige/vonde, vil dei fleste seie, men eg var vant til det) +at magen vart hard. Hadde ei økt med rier(modnings/maserier?) ca 1veke før fødselen. Varte i ca 6timar før dei forsvann. Så kan jo vere eit teikn på noko:)
happy0610 Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 Jeg har det likedan , og er like langt komt som deg, 36 uker. Det er ofte nå babyen fester seg, og det kjennes som nedpress og stikninger i underlivet. Murringene du har er modning. Kroppen gjør seg klar til fødsel flere uker før den faktisk starter og det er normalt å kjenne det slik nå. Så får man tid til å forberede seg liksom Så dete r bare å ta imot det som kommer, snart er det fødsel på gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå