Gå til innhold

Menssmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er i uke 36 nå og har i de siste dagene hatt en del kynnere som ikke har gjørt noe vondt, har hatt stikk i underlivet i 1 uke nå og fikk beskjed om at hode var festet. i dag har jeg vært så øm nedentil og i lysken og hatt mensensmerter og følt meg øm i magen. hadde ikke gjort med noe om det hadde skjedd noe nå, men er dette bare tegn på at babyen graver seg ned eller er det bare sånn det føles i denne perioden? hvor lenge før fødsel følte du sånn? takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikkje seie så mykje, sidan eg ikkje er deg og dermed ikkje kan kjenne på følelsen du har;)

Men begynnande rier er ofte beskrevet som menssmerter/murringar. Riene mine forrige gong var i allefall som menssmerter(veldig kraftige/vonde, vil dei fleste seie, men eg var vant til det) +at magen vart hard.

Hadde ei økt med rier(modnings/maserier?) ca 1veke før fødselen. Varte i ca 6timar før dei forsvann.

Så kan jo vere eit teikn på noko:)

Skrevet

Jeg har det likedan , og er like langt komt som deg, 36 uker. Det er ofte nå babyen fester seg, og det kjennes som nedpress og stikninger i underlivet. Murringene du har er modning. Kroppen gjør seg klar til fødsel flere uker før den faktisk starter og det er normalt å kjenne det slik nå. Så får man tid til å forberede seg liksom ;) Så dete r bare å ta imot det som kommer, snart er det fødsel på gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...