Gå til innhold

Noen som har tips til ting å gjøre i London på en søndag?

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbroken
Skrevet

Skal på jentetur til London fra fredag til mandag og trenger tips til hva vi skal finne på på søndag. Det er vel noen markeder osv som er åpne? Har musikalene spillefri om søndagen?

Tar imot alle forslag med stor takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ett lite tips gå

The Camden marked i Camden Town. Ligger litt i nord/vest av London

Her finner du alt mellom himmel og jord og garantert noen røverkjøp

Gjest irismor
Skrevet

Portobello road :-)

Det meste er åpent i London selv om det er søndag.

Gjest Heartbroken
Skrevet
Portobello road :-) Det meste er åpent i London selv om det er søndag.

Jeg var i Portobello road i oktober, men jeg trodde det bare var marked der om lørdagen :) men det skal jeg sjekke, for det var noe som ga mersmak :)

Jeg regner med at det er mye å finne på, men butikkene i Regent og Oxford street er jo stengt, så vi må tenke litt alternativt hvis vi skal shoppe:) Og det skal vi jo:)

Takk for gode råd, begge to, og jeg tar imot flere.

hi

Skrevet

Oxford street er da alltid åpent søndag! Samme med musikaler, Camden market, Covent garden, museer osv. Kos dere, London er fabolous;)

Gjest irismor
Skrevet

Oxford street er ikke stengt på søndag.

Som sagt det meste er åpent på søndager i London.

Har vært i London 5 ganger og aldri opplevd at Oxford street er stengt på en søndag. :-)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jammen har dere rett:) jeg har alltid reis hjem søndag og har klart å innbille meg at butikkene er stengt da. Ser der er redusert åpningstid da, men det er greit, er jo så mye annet å finne på:)

Men ingen av musikalene jeg sjekket gikk på søndager. Jeg mener å ha lest en gang at det er deres fridag, så det får vi ta på lørdag tenker jeg.

Har alle butikker i sentrum åpent om søndagen, eller er det bare de i hovedgatene?

Takk for mange flotte innspill :) kom gjerne med fler:)

Skrevet

Vi var på Lion king søndag, var to forestillinger den dagen:)

Gjest irismor
Skrevet

Gå innom Primemark, ligger i Oxford street ikke så langt unna Hyde park. Utrolig billig og bra undertøy der, og en del andre bra kjøp.

Gjest Heartbroken
Skrevet
Vi var på Lion king søndag, var to forestillinger den dagen:)

Sjekka det nå, og det er den eneste musikalen jeg finner som går på søndag, men da kun en gang, kl 14.30 :) Mulig at det er matine på søndags ettermiddag siden den er primært for barn?

Vi går nok for We will rock you på lørdag, den har jeg sett før, og unner reisefølget mitt den fantastiske opplevelsen:)

Takk igjen for gode svar:) dere er gode å ha til så mye:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...