Gå til innhold

Anyone? jeg ser tilbake :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg så litt på deg tidligere i dag, og jeg satt her bare å smilte, så er du det ikke nå så er det jaggu ikke langt unna :-) Nesten så jeg vil sette februar på deg om du ikke er det nå, en jeg får ikke opp om du blir det da eller tester positivt da :-)

Har vært en stund borte herfra nå, for jeg er ikke helt på nett, så det kan være at jeg tar feil, men det håper jeg virkelig siden jeg kjente det så godt :-)

Hva med meg, ser du om det er graviditet i nærmeste fremtid? Fikk høre fra legen i dag at alle blodprøvene var normale etter alder, og at jeg skal kunne bli gravid uten hjelp :-)

klem

Athinas verden:

Wiiiiii!!:) Så glad jeg ble for at du ble glad når du så på meg:):) hihi tusen takk:)

Jeg er 15 dpo idag og har enda ikke turt å teste:P Tappen er fortsatt høy...spent, men tør lissom ikke håpe...

På deg så får jeg opp mai som en flott mnd:):) masse positivt skjer da og jeg tror du blir gravid med en gutt:)

Spennende å følge med;)

Klem klem

Takk Magica:):)

Jeg er nå 15 dpo og Må bare kjøpe en test senere idag;)

Alle sier gutt her, så blir det vel det da;)

Jeg får inn at du kanskje trenger litt ekstra hjelp til å bli gravid?

Tror det skjer noe før sommeren, mai/juni kommer fint opp her.

Tror nok det blir tvillinger:)

Annonse

Hei du:) Ja, du må ta en test!:)

Noe ekstra hjelp blir nok ikke aktuelt, da vi har 6 barn. Minste er bare 1 år, så har blitt veldig lett gravid hver gang.....Men nå har jeg jo rundet 45 så vi får se...hehe. Tar det som det kommer! Er faktisk fler som har vært inne på tvillinger. Har tvillinger fra før,-fikk de da jeg var 25, så en gang holder synes jeg....

Ser du noe kjønn?

hei ;) energiene dine sier meg at du er gravid... de er saa spente, men har blitt lurt paa det før, magefølelsen sier at du maa vente litt til, men som de andre sier, saa er det ikke langt unna ;) kribler i hele kroppen her ;)

jeg tror det kommer ei jente jeg da....

lykke til!

naar blir jeg gravid igjen :) 031183

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...