Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på dere.

Da var julefeiringen over for denne gang, og vi starter på nytt år.

Jeg vil takke dere alle sammen for både gode og dårlige tilbakemeldinger. Det er tilbakemeldinger vi blir bedre av. :)

Forumet til Barn i magen og Din baby vil fortløpende bli oppdatert de nærmeste ukene framover.

Det første som skal på plass er:

- Uke til uke-informasjonen, termindato og informasjon om egne barn på din profilside.

- 150 siste innlegg på egen side.

- Anonym-knapp i “hurtigsvar” nederst under alle trådene.

- Varslinger på epost og på profilsiden når det kommer nye innlegg i tråder og emner du følger.

- Mobiltilpasset skin/tema.

Mye av dette regner vi med å ha ute i løpet av uka. Etter dette skal vi blant annet tilrettelegge for bilder til profilsidene.

Vi vurderer en ny dagbok, samt se på helt nye tjenester som vi lenge har hatt lyst på.

Jeg skal holde dere oppdatert hele veien.

Nyttårshilsen fra Elin og resten av gjengen. :)

Fortsetter under...

Gjest Sensitiv har blitt mamma!

Og hvor har det blitt av forum for småbarnsforeldre, 0-1 år, 1-2 år og 2-3 år? Det var viktige forum, synes jeg. Fint å kunne utveksle erfaringer med andre mødre. Litt merkelig å ta bort de forumene. Etter å ha vært gravid, får man barn som vokser opp :-) Så mange forum med ulike sykehus her. Er det virkelig nødvendig?

Som jeg har forstått det deler ikke BIM og DIB platform lenger, slik at forum for småbarn finner du på DIB og ikke lenger en direkte link her fra BIM...

Rett meg gjerne hvis jeg har misforstått, men mener å ha plukket opp den informasjonen her :)

Annonse

Gjest Sensitiv har blitt mamma!
Som jeg har forstått det deler ikke BIM og DIB platform lenger, slik at forum for småbarn finner du på DIB og ikke lenger en direkte link her fra BIM... Rett meg gjerne hvis jeg har misforstått, men mener å ha plukket opp den informasjonen her :)

Ok, takk for svar :-) Det skal jeg undersøke.

Hei på dere.

Det er så herlig å se at dere hjelper hverandre.

Det stemmer at BIM og DIB har fått hver sine forum nå. Men at dere kan bruke samme innlogging på begge.

Ser dere i snarveier-boksen i høyrekolonne er det en snarvei til det andre forumet. Denne skal jeg prøve å gjøre litt tydeligere.

Vi skal også se på strukturen en gang til her inne. Forumene for godt voksne skal vi også få fikset tilbake. :)

Dagbøkene jobber vi også med. Innholdet er ikke forsvunnet, vi må bare finne en måte å få de over på.

Så dette fikser seg! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...