Gå til innhold

Hvor lenge er det til vi kan begynne å legge inn bilder her igjen...????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Fjelljenten.

Det skjønner jeg godt du ha gledet det til, det er jo så koselig med gravidbilder. :)

Vi jobber med å tilrettelegge dette, og når vi har fått ut det vi skal denne uka er det høyt oppe på prioriteringslisten.

Du kan lese litt mer om det her:

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php?/topic/143897872-nytt-ar-nye-muligheter-dette-skjer/

Elin :)

Og ja, jeg har gledet meg veldig til det, hadde allerede lagt inn noen bilder, som nå selvfølgelig er vekk også... ikke mye festlig at dere tar fra oss sånne gleder, spesielt etter så lang ventetid...

Det kan godt ta en eller to uker ja.

Vi har en lang prioriteringsliste. Men jeg kan love deg at vi jobber med det og at det kommer!

Er det bilder du hadde på det gamle forumet? I så fall kommer det over i profilen din når vi har fått fikset dette.

:)

Annonse

Du får snakke for deg selv, Fjelljenten.

Jeg synes det nye forumet er veldig bra, og mye bedre enn det forrige.

At det er noe som mangler her og der må vi bare regne med, og som admin skriver så har de lister som de jobber etter.

Jeg synes du er utrolig negativ og lite konstruktiv i tilbakemeldingene dine. Greit at du er misfornøyd, men det får da være grenser.

Hvis det er slik tonen din skal være om du ikke får det som forventet så får du bare melde deg ut og forsvinne over til babyverden.

Du har jo truet med dette siden det nye forumet ble åpnet, men du fortsetter du bare å spre om deg med negative tilbakemeldinger.

Ingenting blir bedre av å skrike høyt om alt du synes er feil! Skulle tro dette var en betalingsside sånn som du holder på. Dette er en gratis tjeneste som har oppgradert fordi det var nødvendig. At endel funksjoner ikke er helt utbedret enda kan da ikke være så katastrofalt som du skal ha det til.. Skvetter til av måten du formulerer deg på her, utrolig lite konstruktiv og rasjonell!

Det er vel fullstendig irrelevant om man signerer med nick eller ikke. Men du tar vel ikke til deg tilbakemeldinger uansett. Regner med at vi må fortsette å se sytete innlegg med utropstegn og store bokstaver en stund til.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...