LilleGull2012<3 Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Hei å hå damer! Og godt nytt år til dere alle! Ikke lenge til vi blir mødre nå, vi har til og med kommet inn i det rette året, hvor det store skal skje! Jeg gleder meg til å se fødselshistoriene tikke inn, og ikke minst bli mamma selv! I dag da postbilen var kjørt, og jeg var i postkassa for å hente dagens reklame, så lå det en pakkelapp adresert til meg i postkassa. Gikk nedåver på postkontoret, og hentet pakken min, som inneholdt en svart Mothertucker Nursing tank å gud så behagelig den så ut! (Utenkelig at jeg skal passe i den nå, når jeg ser på Stormagen min ) Gleder meg masse til å ta den ibruk, å se om den virkelig er så bra som de sier! (Jeg tror nesten det, har virkelig troen på denne jeg altså) Noen fler som har fått sin? Noen som har bestilt eller tenker på å bestille?
Butterfly83 Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Hei å hå damer! Og godt nytt år til dere alle! Ikke lenge til vi blir mødre nå, vi har til og med kommet inn i det rette året, hvor det store skal skje! Jeg gleder meg til å se fødselshistoriene tikke inn, og ikke minst bli mamma selv! I dag da postbilen var kjørt, og jeg var i postkassa for å hente dagens reklame, så lå det en pakkelapp adresert til meg i postkassa. Gikk nedåver på postkontoret, og hentet pakken min, som inneholdt en svart Mothertucker Nursing tank å gud så behagelig den så ut! (Utenkelig at jeg skal passe i den nå, når jeg ser på Stormagen min ) Gleder meg masse til å ta den ibruk, å se om den virkelig er så bra som de sier! (Jeg tror nesten det, har virkelig troen på denne jeg altså) Noen fler som har fått sin? Noen som har bestilt eller tenker på å bestille? Den så kjempegod ut hvor bestillte du den? finner bare engelske sider. Hvilken str bestillte du? (Mye forskjell fra str du brukte før svangerskapet?)
LilleGull2012<3 Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2012 Kjempegodt stoff på den! Kjøpte den via Amazon.com Og er kjempefornøyd, de sa at den skulle komme i slutten av januar/Beg av februar, også kom den Nå! Yes! Jeg brukte M før sv.skapet og bestilte samme str. altså Medium
LilleGull2012<3 Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2012 http://www.bleieboden.no/display.aspx?menuid=42&prodid=5477 Der er den uten ammefunksjon.. Der står det litt om hva det er
KCJ Skrevet 3. januar 2012 #6 Skrevet 3. januar 2012 Men jeg lurer.... hva er hensikten? får man raskere tilbake figuren eller noe? eller er det bare for å se slank ut?
Mamma til 2j Skrevet 4. januar 2012 #7 Skrevet 4. januar 2012 Oj, den var dyr, syns jeg. Men var det en type singler med hold in effekt? Ser fra tlf, litt vanskelig å tyde;-)
SiriViri Skrevet 4. januar 2012 #8 Skrevet 4. januar 2012 Vurderer den eller belly bandit har du brukt noen av dem før? Ble det billigere å kjøpe på Amazon?
Transversus Skrevet 4. januar 2012 #9 Skrevet 4. januar 2012 Belly Bandit er kjempebra, men det er veldig iktig å gjøre core-trening så raskt man er i form til å bevege på seg litt ekstra. Den gir oss bra støtte til holdning så lenge den er på, men når man tar den av så "svikter" mage/ryggmsuklene litt. Så etter anbefalt tid med den så er det bare å hoppe rett i treningstøyet og kjøre på med planker ) Har bestilt min på Amazon.. Gleder meg til å så knær og tær igjen Ha en glad dag!!
LilleGull2012<3 Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #10 Skrevet 4. januar 2012 Mothertuckeren ble billigere på Amazon ja! + at der var det en som het mothertucker nursing tank, som er slik at du kan amme med den på(Hvis ikke så hadde det blitt veldig "Bøklete/vanskelig" Med den vanelige! : ) Den er vel laget for å støtte opp om muskulaturen, samt og gi bedre holdning, og raskere tilbake til normalen igjenn. Man kan jo også selvfølgelig bruke den senere også, for å se slank ut som du sier KCJ. Jeg har ikke brukt den før(Siden dette er min første). Men har lest litt rundt på nett og snakket med folk, som sier at den skal være veldig bra, samt behagelig å ha på, når man får den støtten den gir, på korsrygg og mage!
Emilane Skrevet 23. april 2012 #11 Skrevet 23. april 2012 Jeg skal kjøpe meg en Belly Bandit når jeg har født min lille tulle nå i mai. Er mange som prater om dette og er veldig fornøyde, så jeg føler bare Må ta meg råd til å prøve dette Er jo mai, og vil gå med litt sommerklær uten at fødselsmagen skal ødelegge for meg. Jeg fant flere som selger dette på Finn.no og tenker å handle min på Babyloftet. Har ei vennine som handlet der nylig og var veldig fornøyd. Noen som har erfaring med Belly Bandit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå