Poppelopp81 Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Hei jenter! Lurer på om noen har tid til å hjelpe meg litt.. Jeg har sjelden EL, men når jeg først får mens - så har jeg en 35 dagers syklus. (uten pergo) Tok min første pergo-kur i begynnelsen av november, men fikk ikke EL før på dag 34 (som jeg da var selvsagt bortreist....) og fikk mens 15 des, altså en 48 dagers syklus. Jeg har nå gått på dobbelkur og spottet faktisk en uke etter mens, noen flere som har opplevd dette? Er det normalt og spotte så tidlig i en syklus? Uansett, så lurer jeg på når jeg kan forvente EL? Skal jeg følge kroppens syklus som er på 35 dager? Eller pergotime som sier det skal være 28, men i mitt tilfelle ble på 48 dager? Kjenner murringer i underlivet, så kan være at jeg får EL denne uken her, siden jeg er nå på dag 19 i syklusen. De sier at man får EL 5-10 etter endt pergokur, men i mitt tilfelle blir det vel etter endt spotting, som var på dag 15.. Har vært prøvere siden Aug 2010, så det hadde vært supert med en Sept2012 barn.. Håper noen tar seg tid til å svare..
Barfotjenta38 Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Hva sier legen din? Du kan jo teste om du har eggløsning enten v test fra apoteket eller på ultralyd hos gynekologen. Det siste gjorde jeg da jeg brukte pergo for fire år siden. Rart å tenke på at jeg har "sett halve" sønnen min som egg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå