Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle sette igang fødselen på drammen i dag.men der var de underbemannet og det var fullt på føden ,så jeg er hjemme igjen! kjedelig når vi har fått satt bort hunden og fått barnevakt til ungene! skal inn igjen imorgentidlig, håper ikke jeg blir sendt hjem igjen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia Drammen :P

Men på en positiv side, så slipper du å bli ignorert når du først er i fødsel da...

Lykke til i morgen! :)

Skrevet

jo tusen takk!! blei helt utafor å bare gråt når jeg gikk ut fra sykehuset...tåler jammen meg ikke mye for tiden!!men var jo så innstilt på hva som skulle skje idag,,

Skrevet

Åh, ikke rart du ble skuffet. Man forbereder seg jo mentalt og praktisk. Jeg hadde lenge rier uten effekt med førstemann og ble lagt inn med beskjed om at jeg skulle settes igang etter morgenvisitten. Igangsettingspillen lÅ i et glass ved siden av sengen. SÅ kom det en arrogant mannlig lege som sa nei fordi det var bedre med naturlig fødsel uten igangsetting. Fellte noen tÅrer pÅ vei ut av sykehuset jeg ogsÅ da ja.

Skrevet

Jeg forstår at det er overbemannet, og det er faktisk for din sikkerhet, men den mentale belastningen å gå ifra "i dag skal vi ha barn" til å plutselig måtte vente må være grusom... -Det var ikke et forsøk på å være "vittig" i forrige innlegg, ville bare si det!

Krysser fingrene fortsatt for at i morgen blir dagen! :)

Skrevet

helt greit det det vettu! men i dag krysser jeg fingrene!! skal være der om 2 timer. så spent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...