Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra 118 til 138 uke 30, gått opp 3 kg siden (uke 36) og er nå på 141 kg og 1,69 høy. Symfyse-fundus var visstnok på 40, men babyen er helt normal av vekst (etter vekstestimering). Gleder meg til ungen er ute så treninga kan begynne for fullt. Har vært på fysiotrening i 15 uker, men nå er det stopp for kroppen takler ikke så mye mer..

Så til nå har jeg gått opp 23 kg :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uke 22 og har gått opp 4 kg.

Skrevet

Jeg er 174 høy, veide 52 kg før svangerskapet, er nå 35 +2 på vei og veier 68kg :) fornøyd med vekten som jeg har lagt på meg -trengte den og håper jeg klarer holde på den etter fødsel :) - Betyr jo også bare en ting, SHOPPIIING :D hehe... da ingen av mine klær passer lengre :) hehe... hvem blei vel lei seg for det? hehe! :)

Skrevet

er i uke 38, og har gått opp 4 kg... venter en litt stor gutt, så det jeg har lagt på meg er vel stort sett bare ungen og livmor/morkake...

begynner å få mer vann i kroppen nå, så kommer nok noen kilo til snikende på slutten..

Skrevet

Uke 38 og 13 kg... Når jeg fødte førstemann gikk jeg opp kun 7 kg totalt. Av en eller annengrunn tror jeg alt ekstra har lagt seg på rompa . Godt man kan løpe med barnevognene når babyen er ute ja : )

Skrevet

Her er det mange ulike vektoppganger :)

Selv er jeg 29+4 og har lagt på meg 12,5 kg... Er i grunn fornøyd med det ettersom jeg la på meg 27kg i forrige svangerskap.. Hadde håpet å klare å holde meg under 20kg, men vi får se :)

Skrevet

uke 32, gått opp 10 kg. Hadde gått opp de samme 10 kiloene i uke 27-28, men så har jeg ikke lagt på meg noe mer de siste 4 ukene! Så la med andre ord på meg mye i starten (kvalmen min forsvant når jeg spiste...) Var 57 kg før jeg ble gravid

Gjest sandyBay1
Skrevet

Uke 28+ og fremdeles ikke gått opp noe :)

Skrevet

Startet på 65 kg. Veier nå 82 i uke 34. Altså 16 kg til nå.

Skrevet

Uke 35 og opp 16,5 kg :) de siste 4 kom på 2 uker! Vann, vann og mere vann ....... gikk opp 22kg sist og gikk ned 14kg på 1 uke, da det var endel vann da også. Var ned under vekta før fødsel innen 3 mnd, og normaliserte meg etter ca 6 mnd.

Håper å følge samme mønster denne gangen, men d er visst litt vanskeligere å bli kvitt vekta etter flere fødsler - er derfor forberedt på å handle inn joggevogn :)

Skrevet

Uke 33, har gått opp 3kg fra hva jeg veide før jeg ble gravid. Men gikk ned 4 kg de første 3 mnd. Så da har jeg vel gått opp 7 kg siden jeg var 3 mnd på vei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...