Gå til innhold

Hva skal dere ha i vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin i April og skal ha emmaljunga city cross vogna,

det jeg er usikker på er om jeg skal kjøpe lammeskinn til bunn av vogna og dyne til å ha rundt babyn, el om jeg bare skal bruke lammeskinns posen jeg fikk av mamma..

Etter at babyn er født skal jeg bestille et disse spesielle teppene

http://pledd.net/?nr=90&idkategori=7

Men de er jo ikke så tykke, så må jo ha noe under.. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Prinsesse x 2
Skrevet

Kommer ann på hvor man bor i landet og hvordan været er da :)

Jeg bor i nord, og fødte sist i April. Da hadde jeg voksipose og lammeskinn. Den brukte jeg faktisk til uti mai - lammeskinn. I april var det litt snø.

Skrevet

Jeg har termin i begynnelsen av mai, og jeg kommer til å bruke lammeskinn og dyna i begynnelsen. Gjorde det sist også, og da fødte jeg i november. Syns ungen 'druknet' i voksiposen, ogg vi begynte ikke å bruke den før hun var ca 2 mnd ;) Jeg har en Voksi Classic fra sist, men har lyst til åkjøpe ny pose med glidelås. Klarer ikke bestemme meg for hva slags pose, men ser for meg at vi ikke trenger før til høsten. Bor på vestlandet og det er ikke spesielt kalde vintere her.

Skrevet

Jeg venter også aprilbaby, og må si det kommer veldig an på været. Noen ganger er det jo full vinter og snøstorm, mens i fjor solet jeg meg i bikini første helga i april (hehe... jada, jeg ble forkjøla, hehe). Har voksiposi fra førstemann, han ble født i slutten av mai 2008, og da var det så varmt at han lå på lammeskinn med bomullspledd over seg. Brukte dyne på litt kaldere dager. Begynte da å bruke voksiposen i september igjen (med sommerdyne). Så alt etter som hvordan været og temperaturen blir for min del.

Skrevet

Har gått til innkjøp av ny voksi urban og tenkte å bruke den med lammeskinn inni :) Eller lammeskinn og dyne/ pledd på varmere dager!

Skrevet

Har termin i begynnelsen av mai og kommer til å bruke lammeskinn og dyne/teppe avhengig av temperatur. Og skinnpose utover høsten når det blir kaldt. Har en sønn fra før født i slutten av juni og brukte lammeskinn i vogna fra starten, byttet bare til skinnpose når det ble kaldt i været.

Skrevet

Hei,

Jeg har termin i juli (ja jeg vet det er lenge til... :) ) Men uansett, vi skal ha xplory vognen med lammeskinn og sikkert en dyne eller en tynn fleece sovepose i (bor på vestlandet).

Til høsten blir det nok sovepose ;)

Gleder meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...