Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Jeg har til sammen vært borte fra jobben i 1 1/2 år. Var sykemeldt hele svangerskapet og har nå hatt permisjon..... Og med skrekkblandet fryd skal jeg nå denne uken begynne og jobbe igjen!! Skal frem til høsten jobbe 40 % stilling, det vil si en gang i uken og hver tredje helg. Jobber i helsevesenet, så har jo mulighet til helg og netter. Samboer skal gradere sin permisjon, slik at han skal være hjemme en dag i mnd. ut dette året. Men gud hjelpe som jeg gleder/gruer meg....akkurat nå, mest gruer jeg meg. Jobber på en intensivavdeling, så begynner jeg ikke nå må jeg nesten lese faget mitt på nytt igjen:) Så gruer meg til masse nytt på jobben, og gruer meg mest til og ikke være sammen med Mini hele dagen slik vi har vært helt siden han ble født:)))) Men det går seg nok til........hehe:)
Valiana Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Masse lykke til! Det går nok helst bra,selv om det sikkert blir en hektisk innkjøringsfase :-) Høres ut som dere har fått til en god ordning, som gjør at du får være masse med gutten din fremover også. (sniker innom fra småtroll 0-1...)
El1 Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 Lykke til. Jeg synes det var utrolig deilig å begynne i jobb igjen, jeg har aldri vært no særlig glad i jobben min, men er blitt det nå. For meg er det "fri" å dra på jobb, deilig å tenke på noe annet og bare være meg. Jeg jobber ca 90 % nå og trives med det. Det har vært slitsomt at jeg ikke bare kan dra på jobb men må levere i barnehage først + endel våkentid om natta, så når jeg kommer på jobb føler jeg meg ofte sliten men heldigvis trives jeg sånn at kreftene kommer og jeg koser meg på jobb. Spennende og se hvor lenge det varer. Hvis jeg skulle hatt et barn til ville jeg jobbet litt hele tiden.
Isola&Lille+julegave Skrevet 3. januar 2012 #4 Skrevet 3. januar 2012 Jeg er i samme situasjon. Begynner i 50% denne uka. Virkelig the end of an era å ikke skulle være hjemme hele tiden. Litt trist og vemodig fordi jeg har kost meg så vanvittig dette året! Men jeg tror det blir veldig bra bare jeg kommer igang! Skal ha aupair første året, så det blir veldig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå