Kosemosepose Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Har hatt blødninger/brun spotting siden forrige torsdag... Var på UL på sykehuset, alt var fint og legen mente blodet ikke kom fra babyen eller livmoren, men det var endel gammelt blod på vei ut. På lørdag hadde jeg også litt rosa/rød utflod, dette gikk fort over i brunt. Ser ut som det kommer spesielt når jeg har vært ekstra aktiv eller gått på do nummer to... Andre som har erfaringer med dette? Synes det er ganske skummelt, men må vel bare stole på legen som sjekket meg, og som sa alt var fint med babyen (som lå og klødde seg i hodet :-) Er i dag 12+4.
SurreGuri Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 (endret) Jeg har ikke vært borti det selv ennå- men slutter aldri å se på papiret etter blod hver gang jeg har vært på do. Den frykten der slipper bare aldri taket, uansett hvor langt vi er på vei..Det er alltid noe som plager oss Kontroll har du vært på, alt står fint til. Og vi leser jo stadigt her inne hvor normalt det er med sånne små blødninger/flekker/spotter, like normalt som det er å ikke ha sånne spotter. Tror du kan slappe av, ivertfall prøve! Jeg er 12+1 Endret 2. januar 2012 av SurreGuri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå