Gå til innhold

Noen som vil spå meg ? spår gjerne tilbake

Anbefalte innlegg

Hei..

Lurer veldig på hvordan 2012 blir...

Dette er siste året vi prøver på å få barn..iallefall sånn ofisielt..men har ikke tenkt å begyne med prevansjon..så man kan jo håpe..

uansett..

lurer på om noen vil ta en titt på om spiren sitter snart?

født 2 april 1969

jeg spår dere gjerne igjen...

Fortsetter under...

Fikk ikke opp noe graviditets kort i tarot, men ikke dermed sagt du ikke blir;)

Trakk englekort på deg:Nå som du har bedt englene om hjelp, vær åpen til å motta guddommelig veiledning og assistanse ,du fortjener himmelens hjelp

Annonse

Fikk ikke opp noe graviditets kort i tarot, men ikke dermed sagt du ikke blir;) Trakk englekort på deg:Nå som du har bedt englene om hjelp, vær åpen til å motta guddommelig veiledning og assistanse ,du fortjener himmelens hjelp

Tusen takk for at du tok deg tid..spår deg gjerne til bake om du vil...

Ser du kjønn på bebisen min? Ul på fredag, så tilbak med kommer om jeg får vite det da:) min dato 300482, termin 1 juni 12

Du får ei lita jente ser jeg...lykke til videre i svangerskapet..klem

Hei ;-) ikke meninga å kutte tråden.

men du solrose se på meg. du så meg gravid i sommen. jeg lurer på om du kan du se på meg igjen? når ser du graviditet påmeg?

Kan du se på parforholdet? Du så sist at vi hadde det bra

å at vi snakket b r

Annonse

jeg får opp mye positivt på deg til høsten, og ser en ny start i form av en baby. Så håper du har tålmodighet fram til etter sommeren, selvom du har ventet lenge... :)

Ser du graviditet på meg snart?

f. 17.11.80

Hei ;-) ikke meninga å kutte tråden. men du solrose se på meg. du så meg gravid i sommen. jeg lurer på om du kan du se på meg igjen? når ser du graviditet påmeg? Kan du se på parforholdet? Du så sist at vi hadde det bra å at vi snakket b r

Hei..

har settlitt på deg..får opp mai ang graviditet..ser at du får ei lita tulle...får opp at du og din kjære har et solid forhold at dere kan prate om det meste...men får opp noen missforståelser melom dere...men ser dere snakker ut om dette...lykke til dette går bra..klem

jeg får opp mye positivt på deg til høsten, og ser en ny start i form av en baby. Så håper du har tålmodighet fram til etter sommeren, selvom du har ventet lenge... :) Ser du graviditet på meg snart? f. 17.11.80

har tidligere blitt spåd barn i sept/oktober hun som spådde meg sendte meg lang mail med masse om omeg som faktisk stemmer..hun så 2 barn gutt og jente de blir født enten i sept okt eller blir til da..så er spent..ja så kan stemme dette du sier da....

ang. deg å graviditet...får opp...Er du gravid nå? det er første jeg tenker her...enten er du det alt eller så er det rett om hjørnet...ser du får en liten gutt...lykke til klem

Hei.. Lurer veldig på hvordan 2012 blir... Dette er siste året vi prøver på å få barn..iallefall sånn ofisielt..men har ikke tenkt å begyne med prevansjon..så man kan jo håpe.. uansett.. lurer på om noen vil ta en titt på om spiren sitter snart? født 2 april 1969 jeg spår dere gjerne igjen...

Kan du se hvor mange barn (og hvilke) kjønn vi får, og når neste kommer, og hvilket kjønn det blir?

f.26.08.83

jeg får opp mye positivt på deg til høsten, og ser en ny start i form av en baby. Så håper du har tålmodighet fram til etter sommeren, selvom du har ventet lenge... :) Ser du graviditet på meg snart? f. 17.11.80
har tidligere blitt spåd barn i sept/oktober hun som spådde meg sendte meg lang mail med masse om omeg som faktisk stemmer..hun så 2 barn gutt og jente de blir født enten i sept okt eller blir til da..så er spent..ja så kan stemme dette du sier da.... ang. deg å graviditet...får opp...Er du gravid nå? det er første jeg tenker her...enten er du det alt eller så er det rett om hjørnet...ser du får en liten gutt...lykke til klem

Såå spennende:) Tusen takk!

Flere her som sier de ser graviditet denne mnd eller neste. Jeg har IKM ca. torsdag denne uka... så er spent nå ja;) flere sier også gutt. Passer bra, har ei jente fra før:)

Håper det stemmer med høsten på deg da. Hvertfall det jeg føler veldig positivt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...