Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini er nå 7 mnd og vi vurderer nå og flytte han på eget rom. De siste mnd har han hatt 1-2 t hver natt med full fest som ødelegger nattesøvnen. Eneste jeg er redd for er at jeg må løpe inn og ut av rommet h ans halve natta,i stedet for å bare sette meg opp i senga. Han spiser fortsatt 2 ganger om natta også...jeg ønsker alles erfaringer på godt og vondt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei min<3

Jeg anbefaler det på det sterkeste, full fest på natta her også men jeg klarer å sove meg gjennom det når hun ligger på nabo-rommet! Trenger ikke babycall for hører henne godt uten når hun skriker.

Hennes oppvåkninger ble også færre når vi flyttet henne på eget rom, tror vi forstyrret hverandre mere enn jeg trodde. Jeg har en stol ved siden av senga hennes som jeg sitter på å gir henne mat.

Skrevet

Jenten min er 8 mnd, og vi har malt rommet og montert møbler nå i julen. Tror vi skal prøve å legge henne inn ikveld faktisk:) vi har nattavvent henne i helgen, så i verste fall må jeg bare inn og gi henne smokken, uten at hun ser meg.

Vi prøvde for 2-3 mnd siden når hun spiste om natten, og da sov hun i 13,5 time, så jeg lever litt i håpet:)))

Lykke til!:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...