-mtp- Skrevet 2. januar 2012 #1 Del Skrevet 2. januar 2012 Ville bare si at dette er mye bedre enn den gamle dere hadde Var godt dere fikk enn oppgradering på denne siden for synest den gamle var litt kjemdelig etter hvert nå Liker denne hjemme siden mye bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari_Kanari Skrevet 2. januar 2012 #2 Del Skrevet 2. januar 2012 Tusen takk for hyggelig melding! Det er som oftest de som er misfornøyde som skriker høyest, så jeg blir veldig glad når dere som er fornøyde også melder fra. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-mtp- Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 2. januar 2012 ble litt forvirret i begynnelsen, men vi alle må sette oss inn i hvor de forskjellige ligger.. Men etter noen dager her inne, ble eg ganske posetivt overrasket kor mye bedre det var nå enn før mye bedre oversikt og ikke alt på en side... Kjempe bra dette har dere truffe god på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 2. januar 2012 #4 Del Skrevet 2. januar 2012 Må bare si som Kari, mtp: tusen, tusen takk for hyggelig tilbakemeldinger. Godt å se at dere liker det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yummi with the tummy Skrevet 2. januar 2012 #5 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg må også si at jeg liker denne siden bedre, den gamle manglet en del funksjoner som sitat osv. Mye mer oversiktlig, men folk er vanedyr så bruker nok en del tid på å bli vant til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå