mefl Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 nå sitter jeg oppe andre natta på rad,rimelig slitsomt. og om noen timer skal jeg inn på sykehuset å settes i gang...håper jeg blir ferdig i løpet av dagen....
2 snart 3 gull <3 Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Heller lite søvn her og..13 dager igjen nå, men håper tulla kommer før. Du får ha masse lykke til
mefl Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2012 tusen takk!!! lykke til du også! blir vel lite søvn når babyene våre kommer også, men det kan iallfall bli noe mer enn det er nå for tiden!!
*3 prinsesser* Skrevet 2. januar 2012 #4 Skrevet 2. januar 2012 Jeg har 16 dager igjen. Gleder meg slik:-) Bare sengen av store ting igjen nå, så er alt på plass. Lykke til begge to;-)
2 snart 3 gull <3 Skrevet 2. januar 2012 #5 Skrevet 2. januar 2012 tusen takk!!! lykke til du også! blir vel lite søvn når babyene våre kommer også, men det kan iallfall bli noe mer enn det er nå for tiden!! Takk Nei blir nok ikke mye da heller.. Spesielt hvordan alt fungerer i kroppen når man er gravid at man venner seg til mye mindre søvn og utnytter det lille man får. Kroppens forberedning til baby kommer
2 snart 3 gull <3 Skrevet 2. januar 2012 #6 Skrevet 2. januar 2012 Jeg har 16 dager igjen. Gleder meg slik:-) Bare sengen av store ting igjen nå, så er alt på plass. Lykke til begge to;-) Deilig å se mållinjen innen sikte ikke lenge til vi får holde de små nå. Lykke til til deg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå