Gå til innhold

Ikm 3 dager forsinket. Sumtomer

Anbefalte innlegg

Hei igjen

Gravid test på ikm dag var negativ. Ennå kjempe vont i brystene. Stikke /spreng verk. Brystvorta har brun mørkere strek runt hele. Kan ikke huske dette med første barn så ja. Spiser alt jeg kommer over å er selfølgelig kjempe oppblåst.

Utregniga er vis jeg er gravi så er jeg 5 uker nå..

Merkeligt me alt dette å testen er negativ på ikm. Noen som opplever at testen slår ut senere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143897725-ikm-3-dager-forsinket-sumtomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg skal teste hvis mensen uteblir i to dager...skal prøve å holde meg unna tester, selvom jeg har 25 stk hjemme:P :o Jeg får jo bare forhåpninger hvis jeg tester før IKM med neg resultat uansett..for da tenker jeg bare at det kan jo være for tidlig at det vises..også blir jeg dobbeltskuffa:P hehe Jeg har bestemt meg for å bare ta det som det kommer...får jo egentlig ikke gjort noe mer fra eller til om jeg skulle finne ut enten det ene eller det andre med noen dagers mellomrom...Men hvis man har is i magen og ikke blir påvirka av neg resultat før ikm så er det jo bare å teste i vei:):) Kanskje jeg skal teste hvis jeg kjenner veldig symptomer..jeg har jo følt det på kroppen før så vet hva jeg kan gå etter..( så jeg har jo egentlig innerst inne visst at jeg ikke har vært gravid) Spent på om jeg merker noe om en ukes tid eller to...:P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...