Lillemy36 Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 Skal slutte helt med amming nå siden Lillegutt på 5,5 mnd med sin ene tann biter og bare vrir seg unna når jeg skal legge han til. har delammet han i 2,5 mnd nå pga lite eller lite næringsrik melk. når vi begynte med flaske foretrakk han den siden de gikk raskere... Har også pumpa meg for å opprettholde produksjonen, men skal slutte med det også siden han ikke tar brystet, men kjenner jeg blir litt lei meg pga det også. Det er liksom så endelig siden han er siste barnet vårt:-( Sukk....
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 1. januar 2012 #2 Skrevet 1. januar 2012 Har det på samme måte. Delammet av samme grunner som deg fra gutten var mellom 3-4 mnd og frem til nå nylig. Han blir 5 mnd denne uken. Melka mi forsvant den da, uansett hvor mye jeg prøvde og opprettholde den. Føler det er ganske vedmodig egentlig. Er min siste også. Selvsagt er det ikke noe nederlag å måtte gi flaske, men syns det var kos med ammingen. Fikk det ikke til med første, så var kjempeglad nå når jeg fikk det til med andremann Ble derfor veldig lei meg da jeg måtte gi tapt. Det viktigste er nå uansett at de får mat og blir mette, men skjønner godt at du blir litt lei deg.
lillenims Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 Jeg synes både HI og Mrs Vims har vært kjempeflinke som har jobba så lenge for å få til å amme Det er ikke noe nederlag å gi dere nå, dere har fått gitt ungene masse morsmelk, og det er jo aller viktigst helt i starten. Alle monner drar, fortsett å videreføre det gode fra ammestundene med flaska, dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå