Fiemamma Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 Slik ser testen ut i kveld når jeg burde vært 4 dpo. Triste saker! Har herved bestilt time hos speisalist, nå er alt motet borte her i gården..
Metti er håpefull Skrevet 1. januar 2012 #3 Skrevet 1. januar 2012 Jeg har noen ganger el på dag 20 så det trenger jo ikkje bety at du ikkje har el .. Hvor er du i syklusen
Fiemamma Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2012 Har testet negativt 2 perioder av 3 sammenhengende nå.. Fikk en ildrød test forrige pp så da var det ikke tvil. Nå er jeg på dag 19 i (til vanlig) 28 dagers syklus, med veldige avvik siste året. Har hatt alt fra 42 dagers syklus til 24 dagers dette året, med noen få på 28 dager. I tillegg har jeg hatt vondt store deler av hver syklus den siste tiden, så tør ikke annet enn å få sjekket det.
Mamma til 3? Skrevet 2. januar 2012 #5 Skrevet 2. januar 2012 Jeg hadde ikke el overhodet, 11 mnd. etter pilleslutt. Fikk resept på dobbel Pergo - spira satt og er der enda Krysser fingrene for at et besøk hos spesialist kan hjelpe deg som det hjalp meg. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2012 #6 Skrevet 3. januar 2012 Jeg testet positivt på flere forskjellige eltester hver mnd i nesten et år, og når vi endelig ble gravide var det langt fra da testene sa at vi skulle klart det. så kroppen er ikke så forutsigbar som vi håper tror jeg:) Lykke til!
Fiemamma Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2012 Så herlig Mor_2012, gratulerer Jeg er redd sædcellene ikke kommer seg inn i egglederne mine jeg, virker som alt bare kommer ut igjen, hehe. Har prøvd i over et år nå (offentlig i 7 pp), men ingenting skjer. Har time til privat gyn på fredag, får bare koste hva det koste vil! Til 13:43, har enda ikke fått utslag på el test, og nå er jeg på dag 20 i syklusen. %¤%&/#¤%¤#¤ Tusen takk for lykkeønskninger <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå