Gå til innhold

Hjelp med navn! :)

Anbefalte innlegg

Vi finner ikke ut av dette med navn og blir ikke helt enige... Er ikke kjempeuenige heller, men klarer ikke slå oss til ro med ett navn ;) Jeg vil ikke trumfe gjennom mine ønsker og det vil ikke mannen heller. I tillegg så har hele familien på begge sider sine formeninger og forslag, hehe ;)

Hva liker dere best? Dobbelt navn er et stort ønske hos oss, eller mest meg ;) Fordi storesøster har det.

Kom gjerne med andre navn som kan passer sammen med noen av de vi allerede har.

Gustav

Mats Gustav

Mats Christian

Mats William

Christian Emil

Mats Tobias

Både Gustav, Tobias og Christian er oppkalling.

Har veldig lyst til at navnet skal begynne på M...

Ca 3 uker igjen til termin nå, så det hadde vært så fint å fått bestemt oss :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143897689-hjelp-med-navn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av forslagene dine likte jeg kjempe godt Christian Emil med lang i i Emil;) De andre var ikke helt min smak;)

Noen andre forslag fra meg er:

Mads Emil

Mio Emil

Mikkel Emil

Ole Christian

Tor Christian

Jeg liker Tobias kjempe godt, men liker det bare alene.

Likte du noen av disse?

Lykke til!

Av forslagene dine likte jeg kjempe godt Christian Emil med lang i i Emil;) De andre var ikke helt min smak;) Noen andre forslag fra meg er: Mads Emil Mio Emil Mikkel Emil Ole Christian Tor Christian Jeg liker Tobias kjempe godt, men liker det bare alene. Likte du noen av disse? Lykke til!
'

Skulle skrevet at vi tenker lang I i Emil, helt enig med deg der ;)

Jeg liker også Christian Emiiiil (hehe) veldig godt :D Tor Christian var også et bra forslag! Tusen takk! :)

Tar gjerne i mot flere :)

Annonse

Jeg liker Mats Gustav best! Det er et veldig fint navn. Gustav alene er også fint!

Det eneste navnet på listen din jeg ikke liker er Mats William. Liker ikke William. wilhelm synes jeg er mye finere. Men bortsett fra det, liker jeg som sagt alle de andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...