Gå til innhold

Emmaljunga city cross

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere:)

Er det noen som har noen erfaringer med denne vognen? Dere som har eller har hatt den, har dere vært fornøyde? Hva er bra, evt. mindre bra ved den? Er den veeldig lav?

På forhånd takk for svar!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker den vognen, har den til nr 2. Sportsdelen er litt lav, men det går helt fint syntes jeg ;) Har hatt flere 3hjulinger men har funnet ut at fire hjul er bedre, den er lett selv om den har firehjul. Anbefaler den på det sterkeste.

Kalesjen er også lun og god syntes jeg, fordel med intrigert myggnetting i kalesjen.

Skrevet

Jeg hadde den til min første, og ser fram til å bruke den til nestemann:) Jeg synes den er lett å løfte, samt lett å trille. Jogget faktisk mye med den, selv om det var en firhjuling. Og så er den fin å se på. Selv er jeg lav, så for meg er den passelig. Men det går an å stille høyden på håndtaket. Noe som er bra for min høyere mann:) Har ingenting å sammenlikne med da jeg bare har hatt denne, men har vært godt fornøyd med city crossen.

Skrevet

Vi kjøpte denne, og jeg har ikke angret et sekund! Lett vogn som heller ikke tar så mye plass i bilen, så kan få med seg litt annet enn vogn... Trillet den på vinteren i snø og slaps uten store problemer. Har nå hatt den i over to år, og har egentlig ikke noe negativt å si om den.

Skrevet

Heihei. Vi har emmaljunga nitro city, samme vogna, men med svingbare hjul foran. Har brukt den en måned, og er storfornøyd! Lita og nett, enkel å håndtere, kommer frem over alt (var litt spent på svingbare hjul og vinterføre, men ikke vært noe problem til nå). Fantastisk med svingbare forhjul, angrer ikke et sekund. Vogna er litt lav, ja, men synes ikke det gjør noe, og får faktisk hele vogna inn stående i bilen uten å slå den sammen, noe som er et kjempepluss!! Anbefaler deg absolutt å ta en titt på denne før du bestemmer deg!!

Skrevet

Jeg har også fallt for denne vogna... Kommer til å kjøpe den:)

Skrevet

God lesning, vi kjøpte nemlig ei pent brukt vogn igår, nettopp av dette merket :-) tjohei, klar førr baby nå :-)

Skrevet

Knallvogn! Ingen over, ingen ved siden!! Har prøvd mange vogner, men ingen slår City Crossen- har brukt den i snart 3 år nå, til to barn :)

Skrevet

Elsker den, både med city bag og uten!;) liten, lett og nett!;)

Skrevet

Slenger meg på! Elsker den, og jeg er den eneste av 10 mødre på barselgruppa som ikle har en eneste klage på vogna. Flere av de andre har byttet vogn, jeg kommer aldri til å skaffe meg noe annet innen singelvogn. Liten, lett, pen, praktisk, stødig og sikker. Syns ikke det gjør noe at sportsdelen er litt lav, da kan snuppa gå oppi og utav selv om litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...