Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 37, og opplever stadig hodeverk. Flere som har dette? hva kommer dette av ?

redd svangerskapsforgiftning,, hva er de eksakte tegnene på dette og hva skal blodtrykket ligge på?

Takk for svar;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i uke 39 og har hatt en del vondt i hodet de siste ukene. Har ingen øvrige tegn på svangeskapsforgiftning, så det kan sikkert komme av andre årsaker også. Kan ikke alle tegnene på svangerskapsforgiftning, men mener det er høyt bloddtrykk, plutselig vektøkning/væskeansamling i kroppen i alle fall. Hør med jordmor eller lege ved kontroll, det skal vel være i uke 38.

Skrevet

Hvis hodepinen er ny for deg eller er annerledes enn noe du evt. er vant til å ha, så er det en god grunn til å kontakte føden for en sjekk. Mye bedre en gang for mye! Dersom det er snakk om hodepine pga svangerskapsforgiftning er det oftest sterkest i pannen, men ingen regel uten unntak. Jeg hadde svangerskapsforgiftning ved forrige svangerskap og kjente veldig lite symptomer på dette selv. Blodtrykket var høyt, men det kjente jeg ingenting til. Det skal være mindre enn 140/90.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...