Divine85 Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 Har mista mjølka i den eine puppen...kva skal eg gjere?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #2 Skrevet 1. januar 2012 Det er ikke noe problem å amme bare på et bryst. Jeg har bevisst avsluttet ammingen på ene brystet fordi jeg hadde så lite melk i det. Jenta mi ble bare irritert av å die av det fordi det kom så lite. Ammingen på det andre går helt fint, og jeg klarer å opprettholde(og kanskje øke) mengden melk i dette.
Divine85 Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2012 Har høyrt om andre som har gjort dette,og der har skilnaden på puppane vorte så store pga berre amming på den eine...du har ikkje det problemet?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #4 Skrevet 2. januar 2012 Jeg er ikke samme som svarte deg i stad. Dersom du ønsker å fortsette å amme på begge bryst- har du forsøkt å pumpe?? Min lille har hatt et "favorittbryst" til tider og melkemengden har da avtatt i det andre brystet. Jeg har i disse periodene bevisst alltid lagt babyen til ved det brystet som har minst melk først. Når hun har blitt så sint at jeg ikke har samvittighet til å la henne ligge ved dette brystet har jeg byttet. I tillegg har jeg tatt frem pumpa når hun er ferdig med å die og fått klemt ut et par dråper. Dette har fungert for meg, og produsksjonen har tatt seg opp igjen, Lykke til!
abella Skrevet 2. januar 2012 #5 Skrevet 2. januar 2012 Jeg har ei venninne som har fullammet alle sine barn til 6 mnd fra kun ene brystet. Hun sier selv at hun kan se litt forskjell på brystene sine, men det er bare hun som ser det, jeg og andre utenforstående ser ingen forskjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå