Gjest sug lut Skrevet 1. januar 2012 #1 Del Skrevet 1. januar 2012 Det er så lite aktivitet på skravle og så mye skravleinnlegg på anonym at å ha dem separat er uviktig. Eneste grunn til at det er en hel skravleside med innlegg fra i dag er at det er så mye luft mellom innleggene, og det er aldri fristende å poste der om man faktisk vil ha svar på noe - det er for lite som skjer. Anonym kan man være på skravle uansett, og plenty av oss som stort sett signerer med nick uansett skriver også på anonym under nick. Så anonymfunksjonen er grei nok, men dere bør legge anonymsidas innlegg sammen med skravle og kalle det skravle, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lammelåret Skrevet 1. januar 2012 #2 Del Skrevet 1. januar 2012 Signerer sl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ann-Mari Skrevet 1. januar 2012 #3 Del Skrevet 1. januar 2012 Det er så lite aktivitet på skravle og så mye skravleinnlegg på anonym at å ha dem separat er uviktig. Eneste grunn til at det er en hel skravleside med innlegg fra i dag er at det er så mye luft mellom innleggene, og det er aldri fristende å poste der om man faktisk vil ha svar på noe - det er for lite som skjer. Anonym kan man være på skravle uansett, og plenty av oss som stort sett signerer med nick uansett skriver også på anonym under nick. Så anonymfunksjonen er grei nok, men dere bør legge anonymsidas innlegg sammen med skravle og kalle det skravle, rett og slett. Heisann sug lut, Dette er det flere som har gitt tilbakemelding på. Så innspillet er tatt i mot, og så kan det tenkes at denne endringen kommer til å komme nå over nyttår. Takker for tilbakemelding og godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 10. januar 2012 #4 Del Skrevet 10. januar 2012 Dytter på denne. Det er kommet bare femten innlegg (eller mer nøyaktig, innlegg i bare femten tråder, men dessverre er det nesten det samme, siden de fleste innleggene har kun to og tre svar) i hele dag på skravlesida, hvis man ser bort fra de to lagt inn av oss med lakenskrekk i ettida i natt. Er dere nærmere noen avgjørelse her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀ Skrevet 10. januar 2012 #5 Del Skrevet 10. januar 2012 Skjønner ikke helt hva som skal på skravle jeg.. Og har vært innom, men det er mer liv på anonym, så da skravler jeg der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 10. januar 2012 #6 Del Skrevet 10. januar 2012 Fullstendig enig. Skal begge være anonyme er det ingen vits å ha begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 10. januar 2012 #7 Del Skrevet 10. januar 2012 Ja, denne ser jeg. Skal ta en ny runde og se om vi skal slå sammen noen forum. Legger også ut en post om hvilke forum som bør være anonyme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 11. januar 2012 #8 Del Skrevet 11. januar 2012 Flotte greier, Elin! For dere får jo gnål om liten aktivitet- da vil det lønne seg å ha færre forum og konsentrere brukerne mer. Merker at jeg glemmer bort skravle fordi det så ofte har skjedd nada der inne siden sist. Og det er jo ingen temakonflikter mellom skravle og anonymforum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 11. januar 2012 #9 Del Skrevet 11. januar 2012 Nei, sant nok Sug lut. Jeg legger ut et par poster senere i dag, så får vi ha en for eller mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen-propellen Skrevet 11. januar 2012 #10 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg liker skravle,men liker ikke at man kan være anonym der nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lammelåret Skrevet 12. januar 2012 #11 Del Skrevet 12. januar 2012 Nei, sant nok Sug lut. Jeg legger ut et par poster senere i dag, så får vi ha en for eller mot. Synes det virker som det er full enighet om at det er unødvendig med anonymfunksjon både på skravle og anonym, så jeg ser ikke helt nødvendigheten av å vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 12. januar 2012 #12 Del Skrevet 12. januar 2012 Nei, sant nok Sug lut. Jeg legger ut et par poster senere i dag, så får vi ha en for eller mot. Synes det virker som det er full enighet om at det er unødvendig med anonymfunksjon både på skravle og anonym, så jeg ser ikke helt nødvendigheten av å vente. Og tar man vekk anonym på skravle er det bare halvparten så mange igjen, så det er heller ikke noe godt argument. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 12. januar 2012 #13 Del Skrevet 12. januar 2012 Gode poeng her. Jeg legger ut en post i de diverse forumene om fem min.. Eller femten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå