Gå til innhold

Slå sammen skravle og anonym

Gjest sug lut

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut

Det er så lite aktivitet på skravle og så mye skravleinnlegg på anonym at å ha dem separat er uviktig. Eneste grunn til at det er en hel skravleside med innlegg fra i dag er at det er så mye luft mellom innleggene, og det er aldri fristende å poste der om man faktisk vil ha svar på noe - det er for lite som skjer. Anonym kan man være på skravle uansett, og plenty av oss som stort sett signerer med nick uansett skriver også på anonym under nick. Så anonymfunksjonen er grei nok, men dere bør legge anonymsidas innlegg sammen med skravle og kalle det skravle, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ann-Mari

Det er så lite aktivitet på skravle og så mye skravleinnlegg på anonym at å ha dem separat er uviktig. Eneste grunn til at det er en hel skravleside med innlegg fra i dag er at det er så mye luft mellom innleggene, og det er aldri fristende å poste der om man faktisk vil ha svar på noe - det er for lite som skjer. Anonym kan man være på skravle uansett, og plenty av oss som stort sett signerer med nick uansett skriver også på anonym under nick. Så anonymfunksjonen er grei nok, men dere bør legge anonymsidas innlegg sammen med skravle og kalle det skravle, rett og slett.

Heisann sug lut,

Dette er det flere som har gitt tilbakemelding på. Så innspillet er tatt i mot, og så kan det tenkes at denne endringen kommer til å komme nå over nyttår. Takker for tilbakemelding og godt nytt år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest sug lut

Dytter på denne. Det er kommet bare femten innlegg (eller mer nøyaktig, innlegg i bare femten tråder, men dessverre er det nesten det samme, siden de fleste innleggene har kun to og tre svar) i hele dag på skravlesida, hvis man ser bort fra de to lagt inn av oss med lakenskrekk i ettida i natt. Er dere nærmere noen avgjørelse her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva som skal på skravle jeg.. Og har vært innom, men det er mer liv på anonym, så da skravler jeg der.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, denne ser jeg.

Skal ta en ny runde og se om vi skal slå sammen noen forum.

Legger også ut en post om hvilke forum som bør være anonyme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Flotte greier, Elin! For dere får jo gnål om liten aktivitet- da vil det lønne seg å ha færre forum og konsentrere brukerne mer. Merker at jeg glemmer bort skravle fordi det så ofte har skjedd nada der inne siden sist. Og det er jo ingen temakonflikter mellom skravle og anonymforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sant nok Sug lut.

Jeg legger ut et par poster senere i dag, så får vi ha en for eller mot.

:)

Synes det virker som det er full enighet om at det er unødvendig med anonymfunksjon både på skravle og anonym, så jeg ser ikke helt nødvendigheten av å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Nei, sant nok Sug lut.

Jeg legger ut et par poster senere i dag, så får vi ha en for eller mot.

:)

Synes det virker som det er full enighet om at det er unødvendig med anonymfunksjon både på skravle og anonym, så jeg ser ikke helt nødvendigheten av å vente.

Og tar man vekk anonym på skravle er det bare halvparten så mange igjen, så det er heller ikke noe godt argument.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...