Rosablader Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 Hei damer! :-) Har nå 2 dager på rad spist grøt med masse kanel, spist sterkt krydder, gått masse i trapper, kjørt i humpete vei. Har termin om 7 dager, men VIL ha ho ut nå Har nesten ikke vonde kynnere, bare noen kjønslepper som kjennes ut som at de skal eksplodere. Er dette med kjerringråd bare oppspinn? Vil så gjerne ha ho ut nå, om ikke får ikke barnefar vært med på fødsel. Har dere noe som kanskje kan virke?
Eurecaღmed spireღ Skrevet 1. januar 2012 #2 Skrevet 1. januar 2012 Jeg malte en stuevegg 2 uker før termin sist, to dager etter kom lillle gullet vårt... Jeg tror det hadde noe med at jeg malte, syns det var utrolig tungt fysisk, men jeg hadde så lyst på forandring i stuen.... Anbefaler deg selsagt ikke å male en vegg.... Tror vi kun kan påvirke om barnet er klart til å møte verden. Det som er vitenskapelig bevist er jo at sæd er med på å modne om kroppen er klar:)
litekreativtbrukernavn Skrevet 1. januar 2012 #3 Skrevet 1. januar 2012 http://www.doktoronline.no/news/NONAME-1193.html ...Måke snø og gå i trapper vil jo bare slite deg ut, stakkars! Pass på at du har litt energi til fødsel også da! MEN som det står i artikkelen jeg vedla ; sex - 3x utløsning inneholder like mye modningstoffer som de du får på føden om du skal settes igang..(!) En orgasme for deg vil også kunne "booste" kynnerene. Og brystvortestimulering (når du har kynnere eller rier) er ofte brukt på føden under fødsel som "dabber av"... Masse lykke til!
Eucerin Skrevet 2. januar 2012 #4 Skrevet 2. januar 2012 Jeg har prøvd alt av tips selv, får ikke noe tegn til kynnere. Kun litt mensmurring etter f.eks gulvvask som går over så fort jeg setter meg ned! 7 dager til termin og nr 2 , så satser fortsatt på å ikke gå over termin
Fru.Vestavind Skrevet 2. januar 2012 #5 Skrevet 2. januar 2012 - Gåturar ev. trimtur - får hovudet til å "presse" på livmorhalsen noko som hjelper til om ein er moden (muleg det og hjelper på modninga?) - Ein god kvil og mental forberedelse (er ein veldig nærvøs kan ein utsette fødselen har eg høyrt snakk om). - Samleie; der ein lar sæden bli liggande for å hjelpe til med å modne livmorhalsen, samt orgasme for deg(gjerne etter sæden er på plass) for å setje i gong kynnerar/mulege rier. - Bringebærbladkapslar; eg brukte det dei siste 3mnd av forrige svangerskap, for å gi hjelp til livmora når den skulle i aksjon(skal ikkje ha noko å seie for når fødselen skjer, men hjelper livmora i sine oppgåver). Somme av desse tablettane er visst frå veke 36, så muleg det er nokon som er meir "effektive" enn andre, ikkje veit eg. Ellers er beste tipset å vere tolmodig, ungen kjem når den er klar for det:) Stress hjelper som regel lite. Det er kjedeleg å høyre det, ein vil jo så gjerne møte den vesle, men: nyt den siste tida som kjærestar! Det kan bli lenge til neste mulegheit;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå