Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 37 år, og har en kjæreste på 48. Han har tre voksne barn (21,23 og 25) + et barnebarn på 2 år. Jeg har en datter på 4 1/2 år. Vi snakker litt om å få barn sammen, men jeg er ganske usikker...

1. Jeg var veldig deprimert da datteren min var baby. Alene og ensom i ny by. Dette er helt endret, og jeg har et stort nettverk nå.

2. Hans barn som er så store. Hva vil de si om å få en lillesøster eller -bror nå?

3. Min alder...

4. Hans alder...

5. Min datter har ingen kontakt med sin far, og jeg vil da ha ett barn med far og ett barn uten en far (selv om dette kan endre seg hvis faren vil).

Jeg trenger litt råd... Noen som har noen tanker? :)

Matja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Nei det der er ikke lett.. men om dette er en mannen i ditt liv, og du vil ha et barn til. er det bare og hoppe i det. Hva hans barn tenker er jo egentlig helt uviktig. De blir sikkert ikke hoppende lykelige med en gang men det går over.

Du begynner jo og bli "gammel" og har ikke allverdens tid du heller.

som du selv sier at sitvasjonen er jo andreledes siden forje gang .

: ) Lykke til

Gjest Filifjonka
Skrevet

1. Depresjon. Kanskje får du det igjen, kanskje ikke. Som du sier er situasjonen endret siden den gang, og du har et stort nettverk nå.

2. Hans barn. Enten kan dere gi blaffen i hva de mener om det (det er jo strengt tatt ikke deres avgjørelse), eller dere kan spørre dem.

3. og 4. Alderen deres. 37 år er ikke spesielt gammelt til å få barn, spesielt ikke siden du ikke er førstegangsfødende. Og menn er jo fruktbare mye lenger enn oss kvinner...

5. Din datter har ingen far. Fungerer din mann som en far for henne sånn ellers? Jeg mener i det praktiske, i hverdagen, at han tar vare på henne og er glad i henne og har kontakt med henne og gjør ting med henne? Du vil ikke kunne forandre på hennes biologiske far og sørge for at de får et godt og nært forhold, uansett hva du velger. Men du kan jo skaffe henne et søsken som hun vil ha (forhåpentligvis) glede av gjennom livet.

Skrevet

Hvis dere har lyst på et barn sammen så ser jeg ingen grunn til at dere ikke skal gjøre det :-)

Har nå en liten baby og er 37. Har også søsken som er 15 og 19 og er veldig glad i dem!! Min far har vært en bedre far for kull nummer to, så for mine søsken har det vært et pluss å ha en gammel pappa :-)

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...