Gå til innhold

Elendig ny utgave av bim, dette blir min siste gang her.

Anbefalte innlegg

Vil gjøre dere oppmerksom på at dette endringen ble til det verre. Alt er veldig rotete, uoversiktlig og unødvendig stor layout som gjør at man må bla og bla for å finne frem. Jeg var veldig glad i denne siden og er nå på leting etter en annen side hvor gravide kan møtes. Vet flere av mine venninner er enige med meg i dette, så blir fler og fler som forlater deres en gang så fantastiske side. Takk for de få gravide månedene jeg fikk her, takk for meg.

Fortsetter under...

Det var trist å høre at du ikke likte endringene vi har gjort. Vi er veldig interesserte i å høre hva dere ikke er fornøyde med, så om du vil komme med konkrete tilbakemeldinger, kan det hende at vi kan gjøre endringer som gjør at du har lyst til å bli hos oss. Bare si fra :-)

Jeg også takker for meg her nå. Har funnet et annet forum med bedre brukervennlighet og som er mye mer oversiktlig. Jeg har tidligere kommet med noen konkrete tilbakemeldinger til dere.

Det var trist å høre da.

Men du får ha lykke til i nytt forum, og du skal vite at du er velkommen tilbake hit når som helst!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...