ninairen Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 Hei. Vi skal kjøpe en lekematte (sånn a'la trimmatte), ikke sånn babygym-greier.. Noen dere vil ambefale? Eller fraråde? Så vanskelig å vite synest jeg... Håper på svar:)
Petrine +spire=❤ Skrevet 1. januar 2012 #2 Skrevet 1. januar 2012 Hei Vi kjøpte en på xxl. Den syntes jeg er super. De hadde den i blå og rosa Betalte 399,- Så de hadde på barebarn også men den var over 1000 kr. Det syntes jeg er helt vilt! Her er link til den vi har: http://www.xxl.no/hjemmetrening/trimutstyr/trimmatter/exerfit-baby-mat-1075398
zassy☆ Skrevet 1. januar 2012 #3 Skrevet 1. januar 2012 Den over har vi også, men vi betalte 479!! kjempefin og myk matte, men synes det så lett ble merker i den :/ iallefall på den ene siden der det ikke er bilde.
april2011mamma Skrevet 1. januar 2012 #4 Skrevet 1. januar 2012 vi kjøpte den på barnas hus... koster litt mer men er solid, slitesterk og fri for farlige stoffer! den holder lenge og jeg bruker å trene litt på den også
Lene~mor til tre Skrevet 1. januar 2012 #5 Skrevet 1. januar 2012 Jeg har kjøpt puslespillmatte som vi har på gulvet jeg, den er 1x1 meter =) kostet bare 198 kr på toys r us =) Minuset må vel været at man ikke bare kan rulle den sammen, men det er jo bare å ta fra hverandre pulsespillbrikkene i eh haug åsså kan de jo leke med dem når de blir større også så det er noe man har lenge kjempe fornøyd, å de har jo mange fine garger også hehe
julibaby10 Skrevet 1. januar 2012 #6 Skrevet 1. januar 2012 Vi har også puslespillmatte, og småen storkoser seg på den
Petrine +spire=❤ Skrevet 1. januar 2012 #7 Skrevet 1. januar 2012 Minusen med disse puslemattene er at det er endel små biter som jeg ikke liker der og så er det veldig lett å bite i stykker Sikkert supert når de er små, men av erfaring måtte vi ta den vekk når barnet var ca 9 mnd. Bet av disse småbitene..Fort å få de i halsen.. Her blir det også merker i matten, men de forsvinner igjen...
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 1. januar 2012 #8 Skrevet 1. januar 2012 Vi har også puslespillmatte, men kjøpte den på Nille for 179,-. De er kjempe populær tydligvis, for de forsvinner fort her jeg bor! Den passer helt perfekt for jenten min, hun elsker mønster og farger! Hvis du vil ha større matte kan du bare kjøpe en ekstra matte og pusle de sammen:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå